sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Best of Gay în România 2009

Publicat de FLORIN la 21:07
Iar aceasta este ultima recapitulare. Am spus că se merită una legată şi de acest blog, după atâtea altele. După mine, acestea sunt cele mai bune articole scrise în 2009 pe acest blog.
Prima conversaţie gay - a fost o idee, deloc rea aş spune eu. Nu a prins.

Început de final - cred că cea mai bună poveste a mea.

Interviu cu un adolescent gay

Gânduri la fericire ( partea întâi) - povestea scrisă de Ionutz şi cu mine.

partea a doua

partea a treia

A fi gay exclude credinţa în creştinism? - a la Ionutz

Dorian şi Rareş - bine primită de public, a fost şi criticată.

Poveste pentru critic - cel mai interesant mod de prezentare al unei poveşti.

Interviu cu un student gay

Ca homosexual în comunism

Animaţia japoneză este gay-friendly? - a se vedea şi Influenţe gay în anime.

Ce ştiam de gay până în adolescenţă?

Interviu cu Tudor Kovacs ( activist gay)

Sensibilitatea gay : mit sau realitate?

Mergi sau nu la Gay Fest?

Salvatorii - poveste

Interviu cu un bărbat travestit

Nu se caută diversitatea în comunitatea gay?

Politica românească din perspectivă gay

Basm gay

Adopţia : o variantă lipsită de interes?

Festival Film Gay Online - ideea anului

Dezbatere la România Liberă

1 an de Gay in Romania

Scurtă istorie a homosexualităţii în România

( Cred că) fiul meu e gay

Din culisele abrogării articolului 200

Scandaluri publice

Ce cred politicienii români despre homosexuali şi drepturile lor?

Unde se află exact România pe harta gay?

Pe când o revistă gay românească? - aşteptăm să treacă criza. Poate va veni şi răspunsul.

În linii mari despre ‚Queer as Folk’ - aşa am hotărât să vedem ‚Queer as Folk’. Din sezonul 2 nu am văzut decât 4 episoade momentan. Nu ne mai prinde.

În linii mari despre ‚The Amazing Race’ - împreună am urmărit sezonul 15 al celui mai bun reality-show. Desperate Housewives a fost al treilea serial, la care am renunţat după ( cred) 2 episoade.

Festival de Film Gay Scurt online - asta a fost a doua cea mai bună idee.

Gay in Romania este cel mai bun blog gay al anului 2009 - Vă mulţumim încă o dată pentru că ne sunteţi cititori.

Faze gay din filmele româneşti

Faze gay din seriale româneşti

Cât de politice au fost blogurile gay româneşti?

Top 10 filme cu tematică gay din 2009

4 comentarii on "Best of Gay în România 2009"

Anonim spunea...

nu va place QAF???

FLORIN on 2 ianuarie 2010 la 22:42 spunea...

e aşa şi aşa. uneori ne place, alteori nu. am văzut două episoade foarte foarte slabe. cred că avem nevoie de unul bun, ca să ne mobilizăm din nou. ;)

Anonim spunea...

Indragostit e tot blogul tau? :)

FLORIN on 3 ianuarie 2010 la 23:53 spunea...

da, dar e nefuncţionabil momentan. nu ştiu dacă mă voi ţine de el.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez