miercuri, 17 iunie 2009

My beautiful laundrette – recenzie

Publicat de FLORIN la 22:20

Ei bine, trebuia să existe şi o dezamăgire. ‚My beautiful laundrette’ a fost prima dezamăgire a acestui festival.

Pentru un film din 1985 mă aşteptam să îmi arate o altă perspectivă a lumii gay de atunci, iar când ai un nume ca Daniel Day-Lewis în distribuţie şi o nominalizare la Oscar pentru scenariu te aştepţi la mai mult.

A fost însă unul din acele filme pe care fie le înţelegi, fie nu. Pe mine nu m-a prins ideea. M-a plimbat o oră jumătate ca să se termine „artistic” într-o bălăceală, ceea ce recunosc că nu a fost tocmai o idee rea. Dar nu pot să evit celelalte 90 de minute ale filmului, unde mai pui că apartenenţa la filmul cu tematică gay îl înţelegi abia după minutul 40.

Din punctul meu de vedere, un film nereuşit. L-a salvat uniformitatea poveştii ( pentru asta nu era nevoie de o nominalizare la Oscar) şi munca actorilor.

Notă imdb: 7 din peste 4.000 de voturi.
Indice metacritic: nu se găseşte în metacritic.
Note: Florin 3,50 Ionutz 3 => Media 3,25





Credit foto : Channel Four Films

9 comentarii on "My beautiful laundrette – recenzie"

Docica on 18 iunie 2009 la 10:32 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Docica on 18 iunie 2009 la 10:33 spunea...

off topic: Am vazut Get real... nu credeam ca-mi va placea atat de mult, dar mi-a inselat asteptarile... a fost mult mai bun! Pentru ca in general nu vizionez filme cu povesti gay, mi-era putin teama de scenele romantice. Numai ca m-a impresionat atat de mult povestea, incat retraiam ce simtea Steven. Finalul, desi a fost trist, a oferit o speranta atat personajului, cat si ideii filmului in general.
On topic: pe acesta prezentat astazi, nu-l voi urmari, in schimb voi cauta filmul de care vorbeai in postul trecut.

adevaratul on 18 iunie 2009 la 13:12 spunea...

http://www.afterelton.com/archive/elton/movies/2007/2/20films.html

FLORIN on 18 iunie 2009 la 17:28 spunea...

@Docia: mă bucur că ţi-a plăcut. E un film care chiar merită. Filmul prezentat ieri din punctul meu de vedere chiar nu merită timpul nimănui. ;)

@ Robert: mulţumim pentru link. unele din filmele respective urmează în festivalul nostru.;)

Anonim spunea...

Si pe mine m-a dezamagit filmul asta. o pierdere de timp :(

Anonim spunea...

la linkul lui Robert mi-a aparut forbidden, cica n-am permisiunea sa accesez serverul respectiv. Bullshit!!! DE CE?????

FLORIN on 19 iunie 2009 la 14:51 spunea...

nu ştiu cauza pentru care îţi apare acel mesaj. la mine merge. ;)

D.D. spunea...

Din pacate filmul asta nu m-a impresionat cu nimic, ba chiar m-a plictisit teribil. Nu inteleg de ce a fost atat de apreciat.

Andrei B spunea...

Emotia este cea care a facut totul in acel film. :) E genul de film care face apel la emotie, mai mult decat la ratiune.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez