vineri, 26 iunie 2009

Legături bolnăvicioase – recenzie

Publicat de FLORIN la 14:30

Repostare

Au trecut aproximativ doi ani de cand am vazut pentru prima oara filmul, ceea ce a facut ca revederea acestuia sa nu aiba asupra mea rezultatul pe care l-a avut prima vizionare. Ceea ce s-a intamplat, a fost faptul ca am lasat subiectivismul la acea prima vizionare, cand ‘Legaturi bolnavicioase’ mi s-a parut aproape o capodopera, ceva cu totul nou in cinematografia romaneasca. Acum, mi s-a parut a fi un film atat de ca toate celelalte. Subiectul este cu adevarat ceva nou la noi, caci niciun regizor nu a avut curajul, mai degraba neconventionalismul, de a tratata un astfel de subiect. Dar, dincolo de tema, poezia pe care m-a facut filmul sa o cred atunci, acum mi s-a parut un pic cam bruta. Actorii, al carui talent nu poate fi contestat, mi s-au parut ca au oferit prea multe scapari, probabil pentru ca nici regizorul nu si-a facut treaba pana la capat. Editarea a fost uneori prea taioasa, oprind povestea intr-un punct si nemaifiind in stare sa duca spectatorul pana in punctul urmator de plecare. Unele dialoguri au fost fara sens. A fost un film plin de defecte. Doar tema si ambitiile neatinse din inceput ma fac sa spun ca a fost un film bun.

Notă imdb: 7 din peste 1.000 de voturi.
Indice metacritic: nu se găseşte în metacritic
Note: Florin şi Ionutz 4 => Media: 4





Credit foto : Libra Film

4 comentarii on "Legături bolnăvicioase – recenzie"

kriptmelody on 27 iunie 2009 la 17:45 spunea...

Cred ca am vazut acest film de 2 ori. Mi-a placut. Mie se pare un film reusit :) A aparut intr-o perioada cu alte filme romanesti la care mi-a facut placere sa ma uit gen "California Dreamin`" (sper sa nu gresesc).

FLORIN on 28 iunie 2009 la 14:35 spunea...

ieri am downloadat california dreamin'. să vedem pe unde se află el. ;)

Anonim spunea...

o prietena mi-a zis de flim si m-am uitat cu ea la el si a fost super tare...adica foarte interesant...mi-a placut:)

D.D. spunea...

L-am vazut si eu cand a aparut, dar faptul ca nu imi amintesc mare lucru din el dovedeste ca nu l-am gasit prea interesant.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez