joi, 9 iulie 2009

Prayers for Bobby - recenzie

Publicat de FLORIN la 15:39

Am mai vorbit despre film aici.

'Prayers for Bobby' este un film de televiziune produs de LifeTime, inspirat din povestea adevarata a uneia dintre cele mai infocate luptatoare pentru drepturile persoanelor lgbt din America, initial o femeie religioasa ce nu putea sa isi accepte fiul gay.

Este un film cu o încărcătură emoţională puternică, care are un singur mare defect, acela că este un film de televiziune. În rest, rămân la părerea că îşi ajunge până în ultimul cuib al inimii şi îţi îneacă ochii în lacrimi.

Notă imdb: 8,4 din aproape 1.000 de voturi (dezavantajul în a fi un film de televiziune)
Indice metacritic: 68 din 100 – critici, 9,9 din 10 – utilizatori
Note: Florin şi Ionutz 5 => Media: 5

Descarcă film aici.
Subtitrare aici.
Urmăreşte film pe YouTube aici. ( apoi related videos)



Sursă

5 comentarii on "Prayers for Bobby - recenzie"

Floryn on 10 iulie 2009 la 13:40 spunea...

Acest film este absolut exrraordinar. Pana acum l-am vazut de vreo 4 ori.Un film foarte educativ si parerea mea ca acest film ar trebui vazut de multi parinti sau daca ar fi posibil difuzat si la tv. Va recomand si eu acest film deoarece merita.!!!!!

FLORIN on 10 iulie 2009 la 16:37 spunea...

eu ce să mai adaug. cred că 5-ul dat de mine spune totul. tot atât i-a dat şi Ionutz, aşa că luaţi de vedeţi filmul. ;)

Amazon on 14 iulie 2009 la 20:45 spunea...

Tocmai am vazut "Prayers For Bobby". Pot sa spun ca m-am regasit in el foarte mult. Dupa cate se pare, mentalitatile umane sunt foarte asemanatoare, oriunde sunt oameni in lume. Teama de a spune cuiva ce simti, pentru ca intuiesti reactia negativa a acestora, zbuciumul interior teribil, cauzat de antagonismul intre ce simti, si educatie, mentalitati, societate, singuratatea resimtita foarte apasator, faptul ca orientarea lui a fost considerata o boala si a mers la psiholog sa il "vindece", faptul ca parintii, mai ales mama, nu au acceptat ideea, faptul ca mai mult conta ce ar fi spus oamenii decat ce simte el, "nu vreau sa aud, nu vreau sa stiu, nu vreau sa ma informez", de ce ni se intampla noua, ce vina avem, idealul in care trebuie sa te incadrezi, latura religioasa, care in film a fost mult mai pregnanta decat in cazul meu . Si eu am ajuns pana acolo, la margine... si am fost foarte tentat sa o termin, definitiv. Se incheie cumva idealizat, cu ideea ca oamenii au inteles abia dupa ce a disparut, ca trebuiau sa asculte....si se face pasul mai departe, incercarea de a schimba ceva, de a le arata si altora sa nu faca aceeasi greseala groaznica. Sunt putini oameni care reusesc sa treaca de prejudecati, si ajung la asa ceva. Majoritatea poate ca ar spune "bine ca nu mai e sa ne faca de ras', si putini care s-ar purta civilizat ca parintii care intelesesera, si acceptasera ideea ca e un om cu propriile calitati, sentimente, dorinte si vise, nu o marioneta in mainile lor sau ale societatii. Oamenilor le place sa se creada toleranti, si buni crestini...dar doar pana unde le spune interesul. "Just A Question Of Love" pune o intrebare interesanta : "Cat de mult pretindem ca ne iubim copiii ?"
"Prayers For Bobby" e un film care trebuie vazut neaparat de parintii homofobi, si de altii care au sentimente din astea, alaturi de "Just A Question Of Love", "C.R.A.Z.Y.", "Beautiful Thing".
Trist si adevarat. Punct.

George on 18 iulie 2009 la 01:56 spunea...

Mi s'a pãrunt un film bun, si, în parte, m'am regãsit în el. Lucru obisnuit. Si totusi...

Am vãzut o mare asemãnare între «Prayers for Bobby» si «Save Me». Mai ales personajele feminine (mama lui Bobby si "vindecãtoarea de gayi" din «Save Me») seamãnã leit.

Diferenta e cã povestea lui Bobby si a pãrintilor lui e una adevãratã. Ce mi-a plãcut la capãt, e cã adevãrata Mary Griffith - acum cãruntã - joacã în rol de figurantã, si apare la un moment dat alãturea de Sigourney Weaver.

(Asta mã duce cu gândul la Hôtel Rwanda, unde soferul Jean-Baptiste îsi joacã propriul sol.)

ungaymicut spunea...

Dureros filmul ,chiar imi inunda ochii in lacrimi.Dureros faptul ca adolescentii nu se gandesc la alta optiune decat sa se sinucida.Ma regasesc si eu in film avand in vedere ca fac parte dintr`o familie in care religia are un rol important fiind martorii lui Iehova.Pe mine acest film m`a ajutat enorm si sunt sigur ca nu o sa ma mai gandesc la suicid asa de des.Nota 5 :X

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez