marți, 23 februarie 2010

Make the Yuletide gay (2009) – coming out de Crăciun

Publicat de FLORIN la 17:52

A trecut Crăciunul, ba chiar şi Ziua Îndrăgostiţilor. Aproape că a trecut şi iarna. S-ar spune că nu mai e exact sezonul specific pentru vizionarea acestui film. Vestea bună e că ‚Make the Yuletide gay’ nu este un film de Crăciun, cât este un film despre coming out vizionabil cu acelaşi rezultat în orice perioadă a anului.

Recunosc că există un anumit tip de filme pe care prefer să nu le văd, fiindcă ştiu că rezultatul nu va fi unul favorabil pentru mine. Şi de obicei nu mă înşel. Despre ‚Make the Yuletide gay’ aş fi spus că pare un film superficial, făcut pe repede înainte, fără vreo valoare artistică. Şi exact aşa a fost. Însă fiindcă am ştiu asta, vizionarea lui nu a fost insuportabilă, ci chiar uşor relaxantă.

Aşadar, dacă eşti în căutarea unui film clişeatic, cu glume răsuflate, dar ( încă, uneori) simpăticuţe, cu scenarii, interpretări, regie medii, filmul de faţă e exact binevenit.

Ca de fiecare Crăciun, Nathan şi Olaf sunt pregătiţi să plece acasă la propiile familii. Anul acesta lucrurile vor sta puţin diferit, pentru că Nathan află că părinţii lui sunt plecaţi, motiv pentru care se gândeşte să îi facă o surpriză iubitului şi să îi facă o vizită acasă. Aici află însă că iubitul său nu e tocmai out of the closet.

Întocmai precum plotul nu este cu nimic surprinzător, la fel este şi filmul, printre ale cărui defecte ( nederanjante) se mai numără scenografia asemănătoare unei emisiuni de televiziune şi interpretarea lui Kelly Keaton făcută de parcă ar fi fost o prezentatoare tv.

Filmul are un farmec aparte în prima oră, dar punctul culminant, creat mult prea superficial, nu reuşeste să îl scoată din genul său.

Vestea bună pentru cei care au plăcut filmul este că se pare că va exista şi o parte a doua. Iar pentru ceilalţi este că îl pot păstra pe un coming out de Crăciun.

Credit foto : Guest House Films

Citeşte şi
In & out – recenzie
Les temps qui reste (2005)
Îmbrăţişări frânte – pentru încă un film muza lui Almodovar devine şi a noastră

6 comentarii on "Make the Yuletide gay (2009) – coming out de Crăciun"

Anonim spunea...

Mi s-a parut superb filmul,in primul rand din cauza personajelor(in special Nathan),a temei care la urma urmei nu`i asa cliseatica deoarece gay-ii trebuie incurajati sa "iasa din dulap" si nu cred ca`i rau in niciun fel sa se faca cat mai multe filme cu coming out,si nu in ultimul rand din cauza glumelor care mi-au starnit rasul chiar si a II-a zi cand imi aminteam unele faze din film,nu vreau sa te contrazic si sa spun ca au fost niste glume reusite ,dar as vrea sa-ti dai seama ca in privinta asta depinde si umorul fiecarei persoane.Am postat odata un comentariu in care iti sugeram sa amintesti si acest film deoarece mi s-a parut grozav:)

FLORIN on 24 februarie 2010 la 16:53 spunea...

la recomandările tale am şi urmărit filmul. ;)

ştiam că nu mă va impresiona, după şi cum am zis. Dar e adevărat că nu m-a plictisit. A fost ok de văzut, în mare datorită electricităţii dintre actorii principali.

dar filmul e clişeatic. nu are nimic nou. filme despre coming out sunt destule. timp să ai să le vezi.

oricum, nu îmi pare rău că l-am văzut. până la urmă a fost simpăticuţ :)

Anonim spunea...

Nu vreau sa exagerez cu recomandarile :)),dar am vzt si filmu "Dare" si mi-ar placea mai mult decat imi place acum daca l-as intelege mai bine:).Ai putea sa-l vizualizezi si sa spui parerea ta despre film si tema lui.Eu unu cred ca e superficial...prea libertin dar interesant.As vrea sa-l inteleg mai bine:)

Anonim spunea...

PS: filmu m-a facut sa nu-i mai consider niste ciudati pe bisexuali:),cam asta cred ca-i tema filmului:-??

FLORIN on 26 februarie 2010 la 10:21 spunea...

am văzut filmul Dare, încă nu am apucat să scriu recenzia. ;)

D.D. spunea...

Simpatic filmul...cam atat.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez