miercuri, 28 ianuarie 2009

A fi gay exclude credinta in Dumnezeu?

Publicat de Ionutz la 18:57
Am mai facut eu referiri la subiectul acesta si recunosc, nu ma asteptam sa il reiau. Insa sunt anumite elemente care ma fac sa ma intorc in acest punct. Intr-o oarecare masura problema apare cu mult simplificata in cazul meu, asta deoarece eu admit existenta lui Dumnezeu doar ca o creatie a mintii umane. Totusi, exista si alte posibilitati?!

Crestinismul este in conceptia mea o religie care i-a luat omului toate calitatile bune pentru a le transfera divinitatii. De aici conceptia conform careia Dumnezeu e drept si bun, omul e pacatos si de cele mai multe ori rau. Isi poate gasi un barbat gay un loc in acest peisaj?

Ei bine, daca am pleca urechea la cele spuse de „trimisii” lui Dumnezeu pe pamant, fie ei chiar Papa, Mitropolit ori simplu preot, ei bine, in acest caz am o veste proasta: toti vom arde in Iad! Homosexualitatea e pe aceeasi treapta de gravitate cu sinuciderea. Te gasesti in una din cele doua situatii, atunci Raiul iti e inchis.

Prima varianta e clara. Mai exista motive pentru a purta o cruciulita la gat sau pentru a ne inchina trecand pe langa o biserica? Raspunsul ar fi da, cu mentiunea ca, vom crede intr-un Dumnezeu altfel decat cel prezentat noua de Biserica. Vom spune: „Dumnezeu ne iubeste si pe noi!” pentru ca, nu-i asa, a ales sa ne creeze. Totusi in acest moment ne departam de ideea de Dumnezeu si ne apropiem de cea de Divinitate.

Personal cred ca religiile sunt o ingradire a accesului la ideea de Divinitate. Lumea asta ar fi mult mai linistita daca, macar din punct de vedere al credintei, ar fi unita. Cu ceva timp in urma ma hotarasem sa aleg din religiile existente pe cea care, teoretic, mi s-ar potrivi cel mai mult. Cred ca Shintoismul a invins in final si deoarece urasc faptul ca in crestinism animalele sunt considerate ca lipsite de suflet! Acum nici macar nu mai aleg…ci doar meditez uneori la o forta mult mai generala si mai cuprinzatoare, mai putin sangeroasa…si care are un loc insorit si pentru noi.

In final va intreb pe toti: credeti in acest Dumnezeu, preferati ideea de Divinitatea sau sunteti atei convinsi?

3 comentarii on "A fi gay exclude credinta in Dumnezeu?"

Docica on 28 ianuarie 2009 la 19:53 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Docica on 28 ianuarie 2009 la 19:55 spunea...

pai eu cred in Dumnezeu care e divin. ma joc cu vorbele. de fapt a fi crestin nu inseamna pentru mine a fi o oaie intr-o turma. fiecare om are o idee proprie despre "Dumnezeu" si asa cum nu exista doua amprente identice, asa nu exista doua viziuni absolut identice ale ideii de divinitate. eu sunt ortodoxa. o afirm si ma afirm, dar pentru mine Dumnezeu inseamna intai IUBIRE si apoi inteligenta SUPRA- umana! Cred in Iisus, cred in Evanghelii. Dar cred pentru ca eu am ales sa cred, pentru ca mi-am pus niste intrebari ale caror raspunsuri m-au satisfacut intr-o anumita masura si mi-am format o viziune proprie asupra urmatoarelor concepte: religie, toleranta, stiinta( mai exact fizica), credinta, crestinism! Forma in care eu le combin si le percep este personala si subiectiva. Deci cred in Dumnezeu, aprob religia si sunt de parere ca fiecare om va fi judecat la modul personal, asa ca nu vad de ce li s-ar refuza "Raiul" homosexualilor.

Ionutz on 28 ianuarie 2009 la 20:37 spunea...

Din cele spuse mai sus reiese convingeea ta, lucru pentru care te felicit. Ai spus bine "am ales", la asta se rezuma religia pana la urma: alegerea intre "a crede" si "a nu crede". E drept, se spune ca fiecare va fi judecat conform religiei avute in timpul vietii, dar eu nu am gasit pasajul in care se spune "indiferent de orientarea sexuala." :)Pana una alta ramane doar parerea oficiala a bisericii...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez