miercuri, 28 ianuarie 2009

Trasamerica - miercuri pe TVR1

Publicat de FLORIN la 10:46
Miercuri, 28 ianuarie, de la 22:15, TVR1 va prezinta un alt film cu tematica gay 'Transamerica'.

Filmul spune povestea transexualului Bree ( interpretat de Felicity Huffman - Neveste disperate), care se pregateste sa isi faca o operatie de schimbare de sex. Lucrurile devin complicate in momentul in care afla de existenta unui fiu, pe numele sau Toby, ajuns dupa gratii.

Obligat de psiholog sa mearga sa il cunoasca, acesta i se prezinta acestuia drept femeie, insa drumurile ii duc chiar si in casa bunicilor.

Interpretarea lui Felicity Huffman ar fi meritat cu siguranta Oscar-ul, dar sa ne multumim si cu Globul de Aur. Pe langa aceasta nominalizare, filmul a mai obtinut o nominalizare la Oscar la categoria muzica.

3 comentarii on "Trasamerica - miercuri pe TVR1"

Docica on 28 ianuarie 2009 la 18:15 spunea...

Off topic: Ti-am descoperit blogul din intamplare si am inceput sa-l citesc. Pare interesant. Mai ales articolele lui Ionut...foarte bine scrise. Eu nu sunt lasby, dar am si prieteni asa si o minte destul de deschisa.
On topic: filmul e bun...nu foarte bun, dar bun. ma tot gandesc sa incep sa vad Gray's Anathomy, dar inca nu am terminat Dexter ( nu e film homo, dar e foarte captivant. daca vrei il poti urmari aici: http://www.watchtvsitcoms.com/dexter.php )

Ionutz on 28 ianuarie 2009 la 19:15 spunea...

Multumim pentru aprecieri! Iti asteptam comentariile si pe viitor!:)
Personal nu urmaresc Dexter dar consider ca are o idee originala! Serialul meu favorit e House M.D. ;)

FLORIN on 28 ianuarie 2009 la 21:47 spunea...

multumesc pentru link. am auzit de dexter si mi-a atras atentia, insa am o problema cu vazutul serialelor pe Internet. prefer sa astept sa apara la tv. sunt rabdator de fel sau cel putin din punctul asta de vedere.;))

cat despre grey's anatomy eu ti-l recomand. poate ca primele vreo doua episoade nu te vor impresiona in mod special ( pana la urma sunt atatea seriale cu medici - printre care si preferatul lui ionutz house), dar mie imi place foarte mult si e cam serialul meu preferat in ultima perioada. eu ti-l recomand fara sa am vreun dubiu privind valoarea lui.

transamerica este un film bun, nu extraordinar. sunt de acord cu tine aici. insa, interpretarea lui Felicity Hufman e geniala si cred ca trebuie prinsa de orice adevarat pasionat de film.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez