joi, 29 ianuarie 2009

Mihai Bendeac si experienta ( fantezia ) gay

Publicat de FLORIN la 13:36
Nu, nu a facut sex cu un barbat, dar a fost destul de aproape ... dupa cum ne povesteste insusi el pe blogul personal.

" Închiriasem o cabana si dormeam la înghesuiala. Acuma… Din respect pentru adevarul istoric trebuie sa mentionez ca s-au consumat în 5 zile aproximativ 100 de kile de vin si 20 de navete cu bere. Cât despre vodca… Sa nu vorbim de funie în casa spânzuratului. Eu am fost repartizat sa dorm în pat cu prietenul si colegul R.M. si colega A.S. Nu am sa le mentionez numele ca, deh, sunt actori si nu se face. (Am inventat si initialele asa ca nu va obositi.) Evenimentul despre care s-a povestit luni de zile dup-aia s-a petrecut în penultima noapte. În creierii diminetii m-am trezit un pic asudat. Aveam o erectie cât China si o mâna se plimba tandru pe fundul meu. Zic: “Mamaaaa… Asta-i dementa! A baut si i s-a deschis apetitul… Dar cum nici eu nu prestasem de câteva zile, am lasat lucrurile sa curga. Macar din curiozitate. Mâna s-a deplasat usor - usor catre (cum spune Creanga parca) netrebnicul madular. :) Ma simteam din ce în ce mai bine. Respiratia din urechea mea era atât de excitanta… Ma apropiam de o explozie iminenta când… aud un geamat cam gros… Ma ce dracu'… Ori e racita ori… AOLEU!!!!!! Când m-am întors… colegu' si prietenu' dormea lânga mine (dup-aia am aflat ca schimbasera locurile ca vroia ea la perete) si se desfata cu mâna prin cele mai intime zone. Soc mai mare nu cred ca am trait în viata vietilor mele… Ala nu simtea ca eu m-am miscat si continua sa ma masturbeze în inconstienta lui apocaliptica. Zic: "Ba! Nu vrei sa ti-o faci tie?…" Si-aci e faza misto… Asta se trezeste… Îsi da seama unde are mâna… Face ochii mari si harsh! îmi arde o palma si începe sa ma înjure! Eu ramân siderat… Dupa care se întoarce, începe sa sforaie si, din când în când, scotea si câte o vorba fara logica. Din fericire, în chiar seara urmatoare am avut ocazia sa-mi resetez computerul de bord cu o frumoasa colega si am revenit în tabara straight din care încercase sa ma smulga un coleg straight, dar somnambul. :)"

0 comentarii on "Mihai Bendeac si experienta ( fantezia ) gay"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez