marți, 21 aprilie 2009

Sensibilitatea gay: mit sau realitate?

Publicat de Ionutz la 20:04
Iata că au trecut sărbătorile şi împreună cu ele şi momentele mele de răscruce. Totul e ok, nu m-am mutat, iar eu şi Florin am putut respira uşuraţi.

Însă pe data de 12 eu nu ştiam acest lucru. Tocmai pentru a ne relaxa am decis să facem o plimbare prin Bucureşti. A fost chiar plăcut însă fără să îmi dau seama gândul că aceea ar putea fi ultima plimbare, înaintea unei eventuale mutări, m-a copleşit. Traversam centrul şi la tot pasul întâlneam locuri în care parcă ma zăream pe mine în diferite circumstanţe. Retrăiam diferite momente petrecute în acesti aproape cinci ani. Fără să îmi dau seama am facut un gest involuntar cu mâna, în semn de „la revedere”. Apoi am repetat conştient gestul în câteva rânduri ca pe un joc.

Ceva mai târziu eram pe peron aşteptând metroul. Emoţia crescuse şi simţeam cum îmi urcă spre ochi, am simţit în cele din urmă lacrimile inghesuite pe marginea loc. A fost nevoie de câteva momente pentru a depăşi această stare. Cred că nu a fost nimic anormal, mai ales având în vedere şi stresul din ultimele două luni. Mi-am dat în acelaşi timp seama că nu vroiam să mă îndepărtez de Florin nici măcar cu un pas şi de ce nu, mi-ar fi plăcut să rămân în continuare în acest oraş.

Resimt o mică revoltă la gândul că pentru cei mai mulţi dintre noi, două treimi din zi sunt acaparate de jobul pe care, chiar dacă îl dorim, nu poate lua locul acelei persoane cu care ar trebui să ne petrecem fiecare clipă din treimea rămasă.

Asadar am avut un moment de sensibilitate puţin mai accentuat, dar vă întreb, este sensibilitatea aceasta accentuată de orientarea noastră, aşa cum se susţine, sau toată povestea este doar un mit?

10 comentarii on "Sensibilitatea gay: mit sau realitate?"

Emy on 21 aprilie 2009 la 20:32 spunea...

Dat fiind asemanarea gayilor cu partea feminina si stiind ca femeile sunt foarte sensibile, lumea ii considera pe gayi sensibili.
Sincer nu cred asta... si aici ma dau exemplu pe mine. Sunt destul de dur cand e vorba de chestii asemanatoare, si totusi sunt gay. Nu plang usor, si daca o fac e pentru ca sunt nervos, nu sensibil.
(poate sunt o exceptie... :-??)
Insa tu ai trecut printr-un moment firesc, care putea sa i se intample si unui str8.

Ionutz on 21 aprilie 2009 la 21:44 spunea...

pai asta e si parerea mea, cred ca e un mit, nu are un fundament concret!

Anonim spunea...

Eu m-am saturat de asa zisele mituri. A fi gay nu inseamna ca esti sensibil, feminin, plangaret, fricos si alte prostii. Inseamna doar ca sunt atras sexual de barbati, nu de femei.

CM (cristian) spunea...

Ce cred eu ca e diferit la barbatii gay e ca noi avem curajul sa recunoastem lacrimile care ne inunda sufletul. Cei hetero sunt BARBATI. Si se stie, "Boys don't cry"
Ma bucur ca ai ramas in orasul tau drag, langa baiatul tau iubit. Sa aveti minte sa va bucurati unul de altul. Sa aveti inspiratie sa ne lasati si pe noi sa luam parte la bucuria asta.
Gata cu urarile, see you!

FLORIN on 22 aprilie 2009 la 20:36 spunea...

femeile sunt sensibile? din punctul meu de vedere femeile sunt niste eroine, niste puternice. de exemplu, nu demult am vazut un documentar care arata ca in africa femeile fac cam totul, iar barbatii sunt tratati ca niste regi. ele insa sunt cele care muncesc, trag si de care se trag. probabil ca sunt sensibile, dar au si de ce de cele mai multe ori, zic eu, iar sensibilitatea lor nu poate fi confundata cu slabiciunea ca in cazul barbatilor.

cat despre mitul sensibilitatii la gay, eu sunt mai sensibil si mai fricos (slab), cred ca am unele din acele "caracteristici" feminine, dar si altele deloc feminine.

FLORIN on 22 aprilie 2009 la 20:39 spunea...

multumim de urari cristian.;)

Emy on 22 aprilie 2009 la 21:24 spunea...

Femeile sunt eroine cand nu au incotro, insa daca privim generalizat, femeile sunt naive si fac o drama din mici chestii... NU sunt misogin(din contra), dar am cunoscut foarte multe fete(dat fiind ca ele m-au inteles cel mai bine) si astea au fost concluziile... plus ca prima persoana care a aflat, a fost o fata, si in mod ciudat... a inceput sa planga:-j
Dar cum spuneai si tu, exista si acele femei care ii intrec pe barbati la 'barbatie'...

Cat despre acestia, care 'nu plang niciodata'... e doar o chestie de orgoliu si le este frica sa li se zica 'parca esti muiere'... insa atunci cand sunt singuri se pot descarca cat pentru o viata intreaga...

I love girls... i just don't like their pussies:))... >:d<

Ionutz on 23 aprilie 2009 la 07:16 spunea...

adica femeile sunt sensibile iar barbatii slabi?sa inteleg ca daca o femeie si un barbat lacrimeaza vazand un copil al strazii, atunci femeia e sensibila iar barbatul e slab?!
in general femeile tind sa fie mult mai superficiale decat barbatii, e drept ele sunt si mai pragmatice (insa din acest motiv nu ati auzit de nici o femeie filozof)!
au fost pana acum doua-trei fete/femei pe care le-am apreciat cu adevarat, pentru determinare etc, in rest, cel putin in romania, dezastru!
la fel cum poti intalni femei idioate tot asa poti intalni barbati idioti, deci nimeni nu e privilegiat din punctul meu de vedere :D

FLORIN on 23 aprilie 2009 la 10:50 spunea...

iti dau dreptate ionutz, dar eu cred ca in familiile din romania dintre un barbat idiot si o femeie idioata, pana la urma tot la femeie vei gasi ceva mai sensibil. (de cele mai multe ori)

Docica on 23 aprilie 2009 la 17:18 spunea...

depinde ce intelegi prin sensibilitate. oricat de mult s-a impregnat in lume imaginea femeii ca fiinta sensibila, in realitate este tocmai invers. faptul ca o femeie se sperie de un gandac/ paianjen/ sarpe, faptul ca o impresioneaza un buchet de flori sau ca plange la un film sau o drama reala, astea sunt doar mofturi, trucuri uneori subconstiente chiar si pentru noi prin care impresionam barbatii. adica: "avem nevoie de ajutor! uite-ma aici, singura si in pericol, fara putere! ajuta-ma!... iar tu, barbatul, vei veni sa ma protejezi sa-ti demonstrezi puterea si superioritatea fizica... Dar lucrurile nu stau chiar asa. Bine a zis Ionut, nu exista femei filozof... poate doar vor ele, dar nu sunt... cei mai mari scriitori sunt barbati, cei mai mari bucatari, cei mai mari pictori (chiar, eu nu cunosc valori feminine in pictura!)... toti barbati! Da, razboiul il fac barbatii, dar din pacate, "impinsi" de femei! Si atunci?! In general asistentele sunt femei... mortii sunt spalati de femei, femeile plang mai mult, dar indura cu mai multa forta situatia de criza... barbatii nu o arata, dar sunt mai sensibili.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez