sâmbătă, 31 octombrie 2009

Gay in Romania este cel mai bun blog gay al anului 2009

Publicat de FLORIN la 13:20
Cum vreo săptămână am postat doar automat, neavând acces la Internet, ştirea îmbucurătoare privind câştigarea categoriei 'blog gay' la 'Gala Premiilor Gay 2009' a ajuns puţin mai târziu la noi.

Dar a ajuns şi mulţumim tuturor cititorilor noştri care au votat blogul. Ne bucurăm că reuşim să facem o treabă bună.

Lista completă a câştigătorilor aici.

7 comentarii on "Gay in Romania este cel mai bun blog gay al anului 2009"

Anonim spunea...

Faceti o treaba foarte buna si eu va multumesc! ati castigat pe merit! :)

Ionutz on 31 octombrie 2009 la 17:44 spunea...

Mai tot meritul este al lui Florin, eu postez mult prea putin pentru a imi permite asumarea unui merit. Insa si eu va multumesc tuturor pentru voturi si sper ca acest blog va ramane preferatul vostru!

DanielMihai on 31 octombrie 2009 la 19:21 spunea...

Felicitari sincere!

iris spunea...

Felicitari! si din partea mea; pe langa continut si dinamica Florin-Ionutz face acest blog un loc placut. :)

FLORIN on 1 noiembrie 2009 la 12:34 spunea...

mulţumim încă o dată tuturor. :)
PS: nu e doar meritul meu . ;)

M spunea...

Mie imi lipsesc povestile despre voi doi. Ce mai faceti voi? cum va merge? :)

Ah, da felicitari!

FLORIN on 2 noiembrie 2009 la 15:21 spunea...

mulţumim şi ţie de felicitări. nouă ne merge bine. Poate că vom mai scrie şi poveşti despre noi în perioada următoare.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez