vineri, 2 ianuarie 2009

Prima conversatie gay

Publicat de FLORIN la 12:07
In prima dimineata din 2009, o prima conversatie intre Ionutz si Florin. Ce a iesit? O prima postare la noua rubrica: conversatii gay.

.......................................................................

Florin: Prima dimineata din 2009. Ce impresie iti ofera?
Ionutz: Afara se vede un soare puternic cu toate ca e 1 ianuarie, trebuie sa fie un semn bun. Tu,... in sfarsit te-ai trezit.
Florin: Hai sa vorbim despre primele dati.
Ionutz: ...primele dati de...?
Florin: Primele dati si atat... Iti ma amintesti prima oara cand ai fost dezamagit?
Ionutz: Dezamagit? Hm, cred ca e prea mult spus. Probabil, daca e sa ne raportam la dezamagirile varstei, probabil am fost eu odata, cand eram mic si pitic, si dezamagit pentru ca mama si tata au trecut pe langa magazinul cu casete pentru jocul pe televizor fara sa intre in el. Lucruri care se intampla tuturor. Poate si tie.

........................................................................

Ionutz: Primul tau moment de fericire?...indiferent cat de banal este.
Florin: 4-5 ani, Sfantul Nicolae, un pistol cu impuscaturi...

........................................................................

Florin: Primul sarut?
Ionutz: Ha ha ha. Din ce categorie?
Florin: Nu conteaza.
Ionutz: In baie la fete. Ha ha ha.
Florin: Cati ani aveai?
Ionutz: Hm...cred ca 13 ani...primul meu sarut cu limba.

.........................................................................

Ionutz:Prima lacrima de tristete?
Florin: Hm... Odata, eram mic.
Ionutz: Cati ani aveai?
Florin: Poate 4, poate 5,...6. Nu stiu exact. Bunicul murise de ceva timp, nu mai imi amintesc cat timp trecuse, iar mama, la fiecare 6 saptamani...luni, trebuia sa mearga sa o ajute pe bunica la pregatiri. Iar de data asta, eu ar fi trebuit sa raman singur, de fapt fara mama. Si tin minte ca m-a linistit, a stat langa mine pana a adormit, dupa care atunci cand m-am trezit in mijlocul noptii, am descoperit ca asigurarile ei...eram singur si am inceput sa plang, dupa care dandu-mi seama ca nimeni nu ma aude, m-am ascuns sub masa, fara sa fac niciun zgomot. 4,5 sau 6 ani. Nu stiu daca primul, dar poate ca mi-am dat seama din ce e facuta viata.

......................................................................

Florin: Prima lacrima de fericire?
Ionutz: Fericire....Un cuvant atat de pretentios...pentru mine cel putin. Nu stiu daca am plans vreodata de fericire...poate doar un sentiment puternic transmis de ceva...?
Florin:...Ca?
Ionutz:....un film, o piesa.
Florin: Care e cea mai emotionanta scena dintr-un film.
Ionutz: ... Nici nu am plans la asta, dar m-a miscat profund. Prima care mi-a venit in minte.
Florin: Care e?
Ionutz: Din C.R.A.Z.Y.. La final, el merge cu tatal sau in masina exact cand facea in copilarie. Nimic nu se schimbase.
Florin: Iar cel ma emotionant cantec?
Ionutz: Days of our live. Queen, desigur.

...........................................................................

Ionutz: Primul baiat pe care ai vrut sa il tii langa tine?
Florin: Primul baiat pe care l-am sarutat. Fiindca atunci cand s-a intamplat asta, am crezut ca sunt salvat. Nu stiu nici macar daca eram inteles, dar nu vroiam sa dau drumul...cu gandul. Nici macar cand venea momentul sa adorm. Dar...

...........................................................................

Florin: Prima ta noapte nedormita?
Ionutz: In vremea adolescentei in clasa a10a, a11a. Am stat odata pana la 6 dimineata, dupa care am mancat, m-am imbracat si m-am dus la scoala. Tinea de Cioran si de insomnii, despre constintizarea de a fi treaz si de a privi pe geam o lume adormita si a incerca sa vezi daca iti da ceva in plus fata de ceilalti, daca e chinuitor sau daca te simti mai puternic.
Florin: Tu cum te-ai simtit?
Ionutz: Poate in afara lumii sau poate sunt doar radical in conceptii.

.............................................................................

Ionutz: Cum te vezi intr-o relatie? Cum te vezi in aceasta prima relatie?
Florin: Nu stiu. Sunt deschis. Nu am fost niciodata ranit din punctul asta de vedere, incat sa nu fiu. Fac primele greseli.
Ionutz: Care sunt alea?
Florin: Ma gandesc ca uneori spun lucruri negandite, care nu imi dau seama ca poate sa te raneasca pe tine mai mult decat m-ar putea rani pe mine. Sunt eu, si poate ca sunt uneori egoist...un lenes care sta in pat toata ziua, care merge la calculator cand vrea.

..............................................................................

Florin: Ultimul lucru invatat in 2008?
Ionutz: Ca uneori, chiar daca iti provoaca o durere sfasietoare, trebuie sa iti asumi decizia, si trebuie sa mergi mai departe, cu toate ca trebuie sa porti durerea asta cu tine mereu...E concluzia mea, prima din 2009 pentru 2008.

And I'm going to love you 'till I die
Most of people are other people
I fell like Screaming of sadness
I want to be happy
But it seems
I have to take the paine with me
Despite the happiness
I nees you now!
( Ionutz in noaptea de 1 ianuarie in timp ce eu doarmeam)

2 comentarii on "Prima conversatie gay"

Unknown on 7 ianuarie 2017 la 13:41 spunea...

sugi kaoiele

Anonim spunea...

Da

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez