luni, 6 iulie 2009

Recapitulare articole 29 iunie – 5 iulie

Publicat de FLORIN la 14:14
Săptămâna aceasta blogul a împlinit un an şi am discutat despre…

Luni, 29 iunie
Cum am fost discriminat ca gay în România - cel mai discutat articol al săptămânii
Festival film gay : Capote
Paradă gay la Paris

Marţi, 30 iunie
Dezbatere la România Liberă 1
Dezbatere la România Liberă 2
Filme recomandate de Florin şi Ionutz - luna iunie

Miercuri, 1 iulie

1 an de GayinRomania- cel mai discutat articol al săptămânii
Din culise
Britney Spears – Radar videoclip
Discriminarea ţine de educaţie?
Dezbatere România Liberă 3

Joi, 2 iulie

Perspective ( predicţii) gay în România
Festival film gay: Milk

Vineri, 3 iulie

Există o comunitate
Petrecerile gay de week-end
Whitney Houston revine

Sâmbătă, 4 iulie
Scurtă istorie a homosexualităţii în România
Gossip – Music for men

Duminică, 5 iulie
Evenimente vechi sau noi
Rasism şi homofobie la Agentul Vip
Poveşti gay : Da sau nu?

8 comentarii on "Recapitulare articole 29 iunie – 5 iulie"

Anonim spunea...

ti-am pus o intrebare si nu ai raspuns!! ma intreb de ce eviti un raspuns direct....

FLORIN on 7 iulie 2009 la 12:20 spunea...

întrebarea fiind?

Anonim spunea...

Intrebarea se afla in articolul "scurta istorie a homosexualitatii in Romania".
vreau sa stiu care sunt pentru tine motivele pentru care esti mandru ca esti gay. Eu personal in 30 de ani n-am gasit niciun motiv care sa ma faca sa fiu mandru ca sunt gay. consider ca e doar o caracteristica a mea. Daca tu la 18ani esti mandru ca esti gay, explica-mi si mie de ce.

FLORIN on 7 iulie 2009 la 21:25 spunea...

ok. scuze că nu ţi-am văzut comentul atunci.

Nu cred că am vreun motiv aparte pentru care să fiu mândru că sunt gay, dar cred că înţeleg de unde vine această noţiune de "mândrie gay". foarte multă lume consideră că e o ruşine a fi gay, că trebuie să te ascunzi. de aceea, cândva, probabil că undeva un activist gay a inventat această noţiune odată cu asumarea sa. vrând să spună că nu îi este ruşine de faptul că e gay, a preferat să nu folosească o negaţie şi a ieşit "sunt mândru că sunt gay". de asta probabil şi azi această noţiune se păstrează. e un mesaj politic care cheamă lumea să îşi recunoască orientarea gay.

dar practic, sigur că mândriile fiecăruia dintre noi nu ţine de faptul că suntem gay, ci de reuşitele noastre ca şi persoane obişnuite. oricum, e de studiat "mândria" asta. sper că eşti mulţumit de răspuns. ;)

Anonim spunea...

sunt multumit partial de raspuns. una e sa nu-ti fie rusine si alta sa fii mandru. sunt doua lucruri diferite si trebuie tratate separat. mie nu imi este rusine ca sunt gay, dar pana la mandrie e cale lunga. nu consider normal sau firesc sa ies la parada ca sunt gay mandru. asta este exhibitionism. cred ca sunt de fapt doua extreme, ori rusine si stau in dulap, ori mandrie si ies la parada. intelegi ce vreau sa spun?

FLORIN on 8 iulie 2009 la 13:24 spunea...

da poate fi luată şi aşa, dar totuşi, nu cred că participarea la paradă ar fi ceva extremist. e foarte ok să o faci, e foarte ok să nu faci asta.

Anonim spunea...

si mai ok ar fi sa nu fii jignit pentru ca nu te-ai dus la parada, (asa cum au facut unele persoane participante). Un fost amic mi-a zis sa-mi fie rusine ca nu am fost!

FLORIN on 8 iulie 2009 la 23:08 spunea...

yep, şi asta e ok. ;))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez