duminică, 5 iulie 2009

Evenimente vechi sau noi?

Publicat de Ionutz la 20:07
Uite cum pînă la urmă scriu şi eu primele rânduri în acest al doilea an de blog. Acestu lucru se întâmplă după o oarecare pauză.

Nu cred să fie un motiv anume, poate doar căldura pe care nu am agreat-o niciodată. Mă simt uşor amorţit, parcă nu mă pot apuca de nimic deşi uneori îmi vine câte o idee.

Ar mai fi şi criza asta de care vorbeşte toată lumea, cică se simte şi ea, e drept mai puţin ca la alţii! Totuşi starea de fapt îmi accentuează starea de scârbă faţă de modul în care se pun şi se rezolvă problemele în ţara asta. Mă întreb dacă se poate mai rău în România? Cred totuşi că e mai bine să nu ne întrebăm nici măcar în glumă.

Chiar dacă nu mai am parte de vacanţă ea se simte şi la mine în apartament. Cum se poate asta? Florin chiar este în vacanţă şi o cam petrece la mine, motiv pentru care nu pot fi decât fericit! Momentan nu plecăm în niciun fel de vacanţă, asta pentru că nu ştiu când îmi voi putea lua concediu însă ne simţim bine şi acasă, important e să fim împreună.

Eu nu îmi uit vechile pasiuni care au fost reeditate cam în urmă cu 3-4 luni. Aşa că din când în când îmi mai cade câte un joc victimă. Legat de acest subiect am şi planuri iminente legate de o nouă achiziţie, de ultimă generaţie...însă vă plictisesc deja!

În concluzie noi nu ne lăsăm speriaţi de criză, ne ascundem după cele două sezoane din Roma pe care le-am devorat în această săptămână. Uneori chiar înfruntăm căldura, cei drept mai mult la adăpostul copacilor din Herăstrău. Mai încercăm şi câte o reţetă nouă.

Acum Florin urmăreşte cu pasiune finala de tenis şi îi ţine pumnii lui Federer! Astfel am reuşit să scriu şi eu ceva, promit să semnez şi eu foaia de prezenţă măcar săptămânal pe blog.

Dar voi? Cum vă petreceţi această vară?

5 comentarii on "Evenimente vechi sau noi?"

Dak spunea...

Nimic deosebit. Cu precizarea ca, de azi incepand, mi-am propus sa mai sabotez blogosfera gay. Ca se-ntampla sa dau peste niste chestii care-mi strica naibii buna dispozitie estivala. Atfel, ce sa zic: Profita cat poti de vara! :)))

Docica on 5 iulie 2009 la 20:39 spunea...

eu voi pleca pe 9 iulie la mare... pe la Eforie Nord. abia astept sa fac baie si sa simt apa sarata. Mi-as mai dori sa plec si la munte, caci muntele este iubirea mea, dar am fost de Paste in Norvegia si nu stiu daca mai am bani de vacanta asa de multi... as prefera sa mai schimb cate ceva prin casa.

dubios spunea...

iiii!!! eu am terminat cu bacul si mai am admiterea :)

Me spunea...

Eu nu am concediu vara asta :(( poate intr-un weekend merg la munte. caldura ma ucide, urasc verile toride :((

kriptmelody on 5 iulie 2009 la 23:29 spunea...

si eu am terminat bacul, iar restul lunii iulie o sa mi-l petrec pregatindu-ma pentru admitere (dupa puteri si dupa chef), iar de la 1 august intru oficial in vacanta! abia astept sa ajung la mare :)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez