miercuri, 1 iulie 2009

Discriminarea ţine de educaţie?

Publicat de FLORIN la 14:14
Cel mai probabil. Mai ales când incidente precum acesta se găsesc inclusiv pe străzile Americii, mai precis în Minneapolis, unde recent a avut loc Gay Parade.



În filmuleţ se poate vedea cum un gay este hărţuit după ce îşi recunoaşte orientarea sexuală de un grup de copii şi adolescenţi somalezi. Somalia este o ţară în care homosexualitatea este ilegală şi în care de-a lungul anilor s-a spus că au existat persoane condamnate la moarte pentru că sunt homosexuali, deşi nu au existat dovezi şi în care încă se mai aplică „honor killing”.

Să aibă legătură imaginile surprinse cu educaţia şi cultura acestor copii/adolescenţi?. Eu zic „da”.

5 comentarii on "Discriminarea ţine de educaţie?"

Floryn on 1 iulie 2009 la 17:43 spunea...

Şi eu sunt de aceeaşi parere. Viaţa de stradă în America parere mea este că duce la tâmpenie şi de aceşti adolescenţi nu mă miră faptul ca sunt cum sunt când provin dintr-o ţara foarte prost dezvoltată şi în care educaţia probabil ca nici nu prea exista

FLORIN on 1 iulie 2009 la 19:15 spunea...

în românia există educaţie totuşi/nu?

Floryn on 1 iulie 2009 la 19:48 spunea...

da, aşa cum este bună sau rea măcar exista.

CM spunea...

N-are legatura cu educatia din scoala, are legatura cu cea de acasa. Tinerii astia sunt infectati de ura si prostie.Imi pare rau ca am vazut clipul , mi-a provocat greata. Posibil ca ununl dintre copii aia sa fi fost gay dar ii era teama sa reactioneze altfel decat turma.
Angel, nu cred ca e diferita situatia in Romania. Atata doar ca nu prea umbla pe strada gay care sa fie out. Gandeste-te ca te-ai duce la Galati sau la Alba prin cartierele de blocuri si i-ai lasa pe oameni sa afle ca esti gay...

Floryn on 2 iulie 2009 la 12:03 spunea...

CM sincer nici nu vreau sa ma gandesc :D

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez