luni, 1 iunie 2009

Recapitulare articole 25-31 mai

Publicat de FLORIN la 11:55
Şi a trecut şi ultima săptămână din mai, o săptămână care a continuat să fie plină pentru acest blog. Am discutat despre discriminare în interiorul comunităţii, despre politică din perspectiva noastră, despre decizii americane şi talente britanice. Iată articolele săptămânii.

Luni, 25 mai
Nu se caută diversitatea în comunitatea gay?
Ne-am bucurat : Susan Boyle a trecut de semifinală

Marţi, 26 mai
Prop 8 : Curtea Supremă din California aprobă Prop 8
Petreceri gay : Club Maya are petrecere gay în fiecare vineri
Nu se caută diversitatea în comunitatea gay? ( partea a doua)

Miercuri, 27 mai
Politica românească din perspictivă gay - cel mai dezbătut articol al săptămânii
Lui Lady Gaga îi plac băieţii fete
Prop 8 : Reacţii la decizia Curţii Supreme din California faţă de Prop 8
Mereu muzica : Aqua se întorc

Joi, 28 mai
Despre seriale : De ce m-am mutat pe Internet?
Petreceri gay : Întoarcere în Epoca de Piatră în Soho
Petreceri gay : Se deschide Terasa Purple

Vineri, 29 mai
Mereu muzica : Lady Gaga a lansat videoclipul anului la ‘Paparazzi’
Corneliu Vadim Tudor mai are ceva de spus despre homosexuali
A început TIFF-ul
Petreceri gay : Latin Party şi Noaptea Drogurilor Legale în Purple

Sâmbătă, 30 mai
Literatură : ’Avocatul străzii’ de John Grishman
Seară emoţionantă la Britain’s got talent

Duminică, 31 mai
Poveste gay : Basm gay
Sondaj : Ce v-aţi dori de la societatea românească?
Pregătiţi de vară?
Diversity a câştigat Britain’s got talent

2 comentarii on "Recapitulare articole 25-31 mai"

Sau spunea...

cel mai interesant blog gay din Romania e al tau Florin, e blogul meu preferat. la tine gasesc ceva fain in fiecare zi.
de unde esti? :x

FLORIN on 3 iunie 2009 la 11:27 spunea...

thanks. mă bucur că mă vizitezi în fiecare zi. sunt din ploieşti.;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez