vineri, 29 mai 2009

Corneliu Vadim Tudor mai are ceva de spus despre homosexuali

Publicat de FLORIN la 14:52
Că tot am vorbit despre politică săptămâna asta, încerc să vă redau o scurtă parte din dialogul dintre Radu Moraru şi Corneliu Vadim Tudor din cadrul ediţiei de ieri a emisiunii ‘Naşul’. A se nota că încerc să redau, nu mai reţin exact dialogul iniţial:

R.M. : Da, cred că e nevoie de astfel de oameni în Parlamentul European
Corneliu Vadim Tudor: … care să nu fie servili şi să voteze pentru căsătoriile între homosexuali şi adopţii

Ca şi Mihai Gâdea, Radu Moraru nu l-a contrazis. Până la urmă aici se află diferenţa. La procentele de români care dezaprobă homosexualitatea, asta e o diferenţă în comportamentul politicianului român. Unii nu încearcă să câştige voturi atacând gay-i români.

4 comentarii on "Corneliu Vadim Tudor mai are ceva de spus despre homosexuali"

Dak spunea...

N-am sa inteleg niciodata de ce Vadim ataca servilismul. Tocmai trasatura asta produce cea mai mare cantitate de homofobie publica. "Da bine" sa aperi drepturile unora interzicandu-le pa ala altora. Ei, dar daca "servilism" a ajuns sa insemne a nu promova homofobia, atunci... e de bine! :))))

Alexander on 29 mai 2009 la 22:21 spunea...

Asta e cel mai aiurit articol pe care l-am citit in viata mea, dotat cu un comentariu absolut confuz *ca sa nu ii spun altfel. Nu stiu ce ai inteles tu, Vadim facea la un moment dat misto de politicienii care vor sa aprobe casatoriile gay. Daca tu intelegi alta ( ceea ce reiese din articolul tau) iti recomand sa dai sonoru la tv mai tare si sa te uiti la emisiuni in intregime. In al doilea rand daca iti inchipui ca daca ajunge Vadim presedinte si se apuca sa militeze impotriva homosexualilor la modul cum intelege el si il si lasa UE sa incalce unele drepturi ale omului te inseli. So calm down.

FLORIN on 30 mai 2009 la 11:54 spunea...

@Alexander: Eu nu îmi închipui nimic. Şi cred că am fost destul de clar, spre deosebire de tine.

Unknown on 30 mai 2009 la 14:04 spunea...

oh saracu? sa nu imi ziceti ca vrea in parlamentul european:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez