vineri, 29 mai 2009

Lady Gaga a lansat videoclipul anului : ‘Paparazzi’

Publicat de FLORIN la 15:13
După ce coperta Rolling Stone a făcut înconjurul lumii ziua trecută, atrăgând atât admiraţia, cât şi criticile altora, azi Lady Gaga face din nou înconjurul lumii cu noul său videoclip la piesa ‘Paparazzi’.

‘Paparazzi’ este cel de-al cincilea single de pe albumul ‘The Fame’, album care se află de 14 săptămâni în top 10 american şi care a dat două super-hit-uri mondiale ‘Just Dance’ şi ‘Poker face’. Ca să vă daţi seama despre ce vorbim, Lady Gaga a reuşit cu ‘Just dance’ să depăşească 4 milioane de download-uri( a cincea cea mai descărcată piesă din istorie), iar cu ‘Poker face’ 3 milioane.

Dar de ajuns cu cifrele. Să ne întoarcem atenţia spre proaspătul videoclip, care la nicio zi de la lansare a fost deja numit : original, epic, genial, cel mai bun videoclip al anului până acum. Să vă mai spun că sunt de acord?

Un singur lucru mai trebuie menţionat : videoclipul conţine scene cu Lady Gaga şi alte fete simţindu-se bine.

Voi ce credeţi?


13 comentarii on "Lady Gaga a lansat videoclipul anului : ‘Paparazzi’"

Best-Fan-Music on 29 mai 2009 la 22:45 spunea...

Nu e Lady Gaga sarutandu-se cu alte fete ci sunt cei de la "Cinema Bizzare" -nu stiu exact daca asa se scrie,take a look mai bine.
No offence,dar daca tot luati un video nu e frumos sa se precizeze si sursa?

Unknown on 30 mai 2009 la 01:27 spunea...

pe coperta Rolling Stones zici ca e o oaie pleostita....Articolele de genul asta ti-am mai zis ca ma fac anti-fan Gaga. parca am fi in Japonia ca numai aia se isterizeaza la orice pipitza din showbiz. In ritmul asta la urmatorul videoclip o sa zici ca e mai buna ca si Madonna si Michael Jackson la un loc.

Anonim spunea...

mie imi place lady gaga orice ar zice oricine... aduce un aer fresh in showbiz (cu cuvant!)... unlike robert, pe mine m-a impresionat imaginea ei pe coperta rolling stone (care trebuie precizat e fara "s" - rolling stones e formatia, rolling stone e revista)... si videoclipul asta nou e o poveste in adevaratul sens al cuvantului, cu toate ca melodia nu impresioneaza neaparat... lady gaga, cred eu, e singura cantareata care schimba tonalitatile melodiilor sale... daca ascultam bine, britney spears, shakira, iris, queen, majoritatea cantaretilor cam au acelasi timbru al melodiilor... lagy gaga, nu.

Ionutz on 30 mai 2009 la 10:28 spunea...

wannabegay2: "britney spears, shakira, iris, queen, majoritatea cantaretilor cam au acelasi timbru al melodiilor..."
acum ideea e ca si eu, care in general nu ascult genul asta de muzica, am remarcat timbrul vocal al lui lady gaga, iti dau dreptate, e diferit de britney spears, shakira dar sa faci comparatie cu iris sau queen mi se pare nepotrivit, sunt intr-o alta categorie!
adica SINCER Freddie in aceeasi oala cu Britney?????!!!!! am nevoie de serioase lamuriri din partea ta...daca nu mai asculta si tu un album Queen urmat de unul Britney! SEE THE DIFERENCE??!! :D

FLORIN on 30 mai 2009 la 11:48 spunea...

@Best Fan Music: am citit apoi că este vorba despre băieţii de la Cinema Bizare, dar na … nu cred că mi se poate reproşa asta. Mulţi se pot încurca la o primă privire. :)) Cât despre sursă, dacă tu te consideri sursa, mă bucur că te-ai citat.

@Robert: nici pe mine nu m-a impresionat cu coperta Rolling Stone, dar după mine nu e doar o altă pipiţă. Alţii să ştii că deja au comparat-o cu regii muzicii, eu îmi dozez puţin entuziasmul. Reuşesc încă. ;))

@Wannabegay2: mă bucur că a venit şi cineva în ajutorul meu

wannabegay on 30 mai 2009 la 11:57 spunea...

@ionutz: dadeam doar exemple de formatii ale caror melodii suna toate la fel. si mie imi plac iris si queen, insa trebuie sa fim realisti: linia melodica a melodiilor lor este mai mult decat asemanatoare... nu o comparam pe lady gaga cu queen, ci doar dadeam niste exemple.

Ionutz on 30 mai 2009 la 12:20 spunea...

wannabegay2: ok dar tot nu cred ca love of my life suna precum days of our lives si nici show must go on cu innuendo. e posibil sa imi scape mie ceva totusi :P

Unknown on 30 mai 2009 la 13:59 spunea...

@Florin si pe Loredana au comparat-o cu Madonna dar chiar nu e:)
Ah si desi a scos doar o piesa candva acum cateva luni unii ziceau ca Aguilera o copiaza pe ratza Ga-ga. Helooo....Christina era pe scena cand ratza nici macar ea nu stia unde e.

Anonim spunea...

@wannabegay2 esti chiar afon!!
@Ionutz nu-ti scapa nimic, stai linistit :D e amuzant cand citesti bazaconiile unora :))

FLORIN on 30 mai 2009 la 19:15 spunea...

@robert: ţin minte chestia cu christina aguilera, ăsta fiind unul din motivele pentru care nu îmi plăcea lady gaga la început. :)) dar apoi s-a uitat toată faza. şi ... cred că am uitat şi eu. :D

timpul va hotărî unde o va pune pe gaga. ;) totuşi, ce părere ai de videoclip?

dubios spunea...

nu cred ca a vrut sa spuna ca suna chiar toate la fel. cred ca zicea ca nu au experimentat intr-atat. nu toti muzicienii isi surpind fanii :D

->tot nu-mi place gaga(pppppoke her face!)

RockerJegos on 31 mai 2009 la 14:04 spunea...

Other bands play, Manowar kill! :)

Unknown on 31 mai 2009 la 22:17 spunea...

no offence but i preffer band to play..:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez