sâmbătă, 30 mai 2009

Seară emoţionantă la Britain’s got talent

Publicat de FLORIN la 11:39
Ieri a avut loc a cincea semifinală de la concursul despre care tot s-a vorbit în ultima perioadă, Britain’s got talent. Şi a fost o seară foarte emoţionantă pentru Hollie Steel în vârstă de 10 ani, care s-a emoţionat pe scenă.

Prima încercare a arâtat astfel.



A doua a arâtat astfel.



În final, Hollie i s-a alăturat lui Susan în finală.

Gânduri?

10 comentarii on "Seară emoţionantă la Britain’s got talent"

Ionutz on 30 mai 2009 la 12:17 spunea...

Micuta asta a dat, zic eu, o lectie importanta multora dintre noi. Pe mine m-a cucerit si as vrea tare mult sa vad finala in care va participa alaturi de ceilalti concurenti. Aceasta emisiune a reusit in ultimul timp sa imi atraga atentia prin persoanele deosebite care au participat si care au transmis dupa mult timp emotii cu adevarat reale prin intermediul ecranului dar si celor din jurul lor!

Unknown on 30 mai 2009 la 14:02 spunea...

sincer pe mine m-a disperat faza la maximum. Adica vine o fetita si plange emotionant si asta e considerat TALENT? Am I missing something here? Exista cumva un dublu standard...copii au a doua sansa? Schimbam si lungim un program national ca o fetita sa se reculeaga?
Sunt atatia copii care au voce dar nu facem sfarsitul lumii ca se apuca una de plans. Alo Simon Cowell imi placea pe tine cand ii puneai la punct pe toti nu asa soft cum esti:)

Dak spunea...

Mie mi-a placut fetita dinainte sa o apuce bazaiala. Si eu i-as fi dat o a doua sansa, vocea ei merita. In plus, e bine ca macar copiilor li se mai da aceasta second chance.

Amanda on 30 mai 2009 la 16:22 spunea...

Nici pentru mine nu mi-a placut fetitat...eu cred ca din 5-ea semifinala erau persoane mai talentati decat ea;)
Sper ca concursul va castiga ori Susan Boyle, ori Aidan Devis. :D

Anonim spunea...

Exact ce a zis Robert zic si eu :D

Unknown on 30 mai 2009 la 20:12 spunea...

m-am uitat a doua oara si mi s-a facut scarba de toata faza. Pe bune. Tind sa cred ca a fost regizat cum se vorbeste pe blogurile englezesti deoarece fetita asta se schimonoseste fara lacrimi cam anormal as zice eu. Uitati-va la fata ei, machiajul ramane absolut perfect, nici o lacrima.
ARE TALENT- E ACTRITA:)

FLORIN on 30 mai 2009 la 23:01 spunea...

nu ştiu ce să zic despre ce spui tu robert. în felul ăsta, ar trebui să căutăm după copii de 10 ani care au comis crime perfecte. cât despre talent, cred că nimeni nu poate să nu îi observe vocea. ;)

Unknown on 30 mai 2009 la 23:38 spunea...

nu stiu daca ai urmarit showul insa in aceeasi categorie de varsta cu ea Aidan si Shaheen de 11-12 ani au cucerit publicul cu TALENT fara plansete isterice.

FLORIN on 31 mai 2009 la 00:18 spunea...

foarte talentaţi. am văzut câte ceva pe youtube. dar tot nu cred că ea s-ar fi prefăcut. oricum, a câştigat altcineva.;))

wannabegay on 31 mai 2009 la 04:44 spunea...

asta se intampla cand parintii isi obliga copiii (talentati, desigur) sa participe la astfel de cancursuri. sigur, e simpatica, insa e doar o copila care vrea sa-si traiasca copilaria. concursuri de genul vreau sa fiu vedeta, promovarea cleopatrei stratan, inseamna doar exploatarea copiilor de catre parinti...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez