luni, 1 iunie 2009

New Moon trailer

Publicat de FLORIN la 13:42
Sunt printre voi fani Twilight/Robert? Atunci, cu siguranţă vă va bucura trailer-ul oficial de la 'New Moon', abia apărut pe net.

6 comentarii on "New Moon trailer"

Docica on 1 iunie 2009 la 21:54 spunea...

Tipul.... suuuuuuuuuuper frumusel! Filmul si cartea? slaaaaaaaaaaaaaabe! literatura de 2 bani... vreti literatura de valoare cu vampiri? Cititi Anne Rice.
Of topic: florine, plssss, incearca sa publici mai putine articole ca nu apuc sa te citesc. incerc sa recuperez, dar nu am foarte mult timp si parca imi pare rau ca nu citesc tot sau mai mult spicuiesc. cand publici prea multe risti sa aglomerezi blogul.

Anonim spunea...

E blogul lui si publica ce vrea si cat vrea el :D
Florin, cred ca n-ai de gand sa tii cont de propunerea ei, daca ea n-are timp sa te citeasca nu e problema ta, ci a ei. cererea ei e oricum impertinenta!!
filmul super, cartile abia astept sa le citesc!!

Docica on 2 iunie 2009 la 11:08 spunea...

@Anonim: cererea mea nu este impertinenta! numai utiliza cuvinte ale caror sens nu le intelegi!
Florine, citeam zilele astea pe un blog un articol despre greseli in blogging. Articolul era scris in engleza si prezenta la nivel general 21 de sfaturi cu privire la bloguri. Sincer, nu mai stiu unde am citit articolul, dar acolo am intalnit printre altele si ideea asta, a supra-aglomerarii unui blog. Am spus asta tocmai pentru a intelege corect primul meu comentariu. Desi sunt sigura ca ai inteles de prima data ce am vrut sa zic.

FLORIN on 2 iunie 2009 la 11:09 spunea...

mă bucur că sunt fani ai filmului pe aici. ;) sau cel puţin al lui rober. :))

cât despre faptul că public prea mult, zilele astea sunt puţin lipsit de forţe, aşa că s-ar putea să-ţi ascult sfatul. dar doar s-ar putea.:))

Sau spunea...

Robert NU e frumos; nu stiu de unde il scoateti frumos. Comparativ cu Colin e uratel foc :)))

Adrian [anonim] spunea...

Colin?? WTF!! Nu e nici un Colin in Twilight :-j

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez