luni, 1 iunie 2009

10 dive de dive

Publicat de FLORIN la 13:46
Uneori toţi suntem nişte dive, dar vă asigur că niciodată nu le vom ajunge pe următoarele doamne, domnişoare din urmă. Înainte să mă răzgândesc cu privire la enunţul precedent, hai să vă spun alegerile făcute.

10. Christina Aguilera – faţă de rivalele ei din tinereţe, Christina Aguilera a reuşit să arate o parte mai artistică a sa în a doua parte din carieră. Şi a facut-o cu stil şi curaj. Înainte de Amy Winehouse sau Duffy, ea a fost cea care s-a întors la rădăcinile muzicii într-un mod original, plin de grandoare şi de substanţă. Într-un fel, mi se pare nedrept că meritele ei nu au fost pe deplin aplaudate, tocmai din cauza celor două. Dar iată că ele nu ajung în clasamentul nostru, dar ea ajunge.

9. Tori Amos – nu ştiu dacă e tocmai diva clasică. Nu ştiu dacă există o divă clasică. Tori Amos a reuşit să rămână fidelă stilului care a consacrat-o cu stil. Convingerea muzicală e cea cara o aduce în lista noastră. De curând a apărut noul album ‚ Abnormally attracted sin’. Aţi face bine să o ascultaţi pe fata asta.

8. Gwen Stefani – sau vechea Lady Gaga. Măsura care lipşeşte la Lady Gaga, o găsim la Gwen Stefani. Întotdeauna la modă, Gwen e o femeie care reuşeşte pe toate planurile, o adevărată luptătoare.

7. Barbara Streisand – nu s-ar afla în top dacă nu aş fi văzut de curând ‚Meet the Fockers’. Plus, apariţia specială din ‚Neveste disperate’. Ştiu, e rău că numesc aceste două apariţii din întreaga inspirantă carieră a Barbarei, dar fac şi eu ce pot. Să nu uit de ‚Cele două feţe ale dragostei’. Un adevărat talent. De final, ‚Woman in love’ e istorie.

6. Beyonce – care e cea mai muncitoare femeie din industria muzicală actuală? Trebuie să fie Beyonce. E ceva ce fata asta nu poate face? Probabil, dar ceea ce am văzut noi până acum a făcut excelent. Aşteptăm discursul de Oscar.

5. Angelina Jolie – noi nu suntem supăraţi pe ea. Oricum, Brad nu devenea gay nici dacă ar fi continuat să stea cu Jennifer Aniston. De la rebela bisexuală de acum un deceniu, Angelina e azi mama multor copii, apărătoarea a alte sute de milioane, dar şi o femeie de succes, cu boxx-office la zi şi cu Brad Pitt pe post de soţ. Nu am uitat nici partea cu bisexuală. Nu-i aşa că are întregul pachet?

4. Tina Turner – Vocea ei cu siguranţă e de neuitat, la fel ca şi multe din piesele ei. O adevărată femeie, trecută prin bune şi prin rele, care a reuşit de mai multe ori să găsească puterea de a redeveni o inspiraţie pentru toate femeile din lume.

3. Bette Midler – asta se întâmplă când joci în ‚The beaches’. Intri pentru totdeauna într-o listă din care nu mai poţi fi scoasă nicicum.

2. Celine Dion – e imposibil ca muzica sa să nu ajungă acolo. Şi face asta fără să îşi pună altceva la bătaie decât propia voce. Câteodată chiar mă face să vreau să învăţ franceză, ceea ce e mult, având în vedere că în atâţia ani nu m-a putut apropia de ea.

1. Madonna – aveaţi vreo îndoială? Să fim serioşi, femeia asta se mişcă la 50 de ani ca adolescenta de vizavi sau ca mine sau mai bine decât amândoi şi mai vine şi la Bucureşti. Trebuia să fie ea.

Acestea fiind spus, rămâne întrebarea : „ Am uitat pe cineva?”/ „ Avem aşa ceva prin România?”.

10 comentarii on "10 dive de dive"

CM spunea...

Annie Lennox ai cam uitat-o!
A, si mai e una... Elton John...

Amanda on 1 iunie 2009 la 19:45 spunea...

da, si Elton John e o "diva"...:)))
dar daca tot vrim de dive, eu cred ca ai putea sa treci si pe Jennifer Lopez :)

CM spunea...

Si acum la modul serios, as vrea sa mentionez o adevarata diva: Angela Gheorghiu. Este vreuna din topul tau mai diva decat ea?

Unknown on 2 iunie 2009 la 02:29 spunea...

@CM da toate sunt mai dive decat Angela. Angela e doar doamna.

CM spunea...

Chiar asa, oare exista un set de insusiri prin care sa evaluam "divismul" unei doamnne? Am sa incerc eu sa deschid o astfel de enumerare.
argumentul istoric: primele dive au fost cantaretele de opera- Angela este o mare cantareata de opera
argumentul estetic: o diva trebuie sa fie frumoasa- Angela e mai frumoasa decat toate cele 10 la un loc
argumentul notorietatii- aici s-ar putea sa fie sub Madonna si Tina
argumentul imposibilitatii- cred ca e una dintre cele mai capricioase femei din muzica zilelor noastre
argumentul autoritatii- abia acum se mai clatina putin( apar tinere fantastice, dar mai e pana acest argument o va dezavantaja pe Angela)
argumentul gay- o diva trebuie sa fie gay friendly- habar n-am cum sta Angela la partea asta. Voi aveti informatii?

Tot imi amintesc dive care lipsesc , se pare ca e o lista foarte lunga cea a divelor...
CHER( "follow this, bitches!" , va amintiti?)

FLORIN on 2 iunie 2009 la 11:06 spunea...

multumesc CM că tot îmi aminteşti pe cine nu am băgat. ;)) până acum toate numele tale au sens. nici nu îmi dau seama cu am putut să uit de cher? :((

Sau spunea...

Loredana e mai diva decat toate alea ale voastre :)))

dragos on 2 iunie 2009 la 15:04 spunea...

Cred ca un loc prin topul acesta ar merita si Kylie Minogue, Whitney Houston,Diana Ross si in mod sigur Mariah Carey.
Si, probabil, Bette Davis, Elizabeth Taylor, Judy Garland.
Ar mai fi si altele, dar totul depinde de criteriile pe care le`ai folosit atunci cand le`ai ales pe respectivele 10 :)

D.T. spunea...

Marylin Monroe? Marlene Dietrich? :)

FLORIN on 3 iunie 2009 la 11:26 spunea...

am preferat să fie nume care încă ne mai pot oferi surprize. Marylin şi Marlene, poate şi celelalte nume date de C.M. ar intra într-un astfel de clasament, numai că ...;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez