miercuri, 27 mai 2009

Lui Lady Gaga îi plac băieţii fete

Publicat de FLORIN la 13:48
Îmi plac băieţii care arată precum fetele.Toţi iubiţii mei arată ca Nikki Sixx.
spune Lady Gaga.

Împărtăşiţi gusturile ei?

3 comentarii on "Lui Lady Gaga îi plac băieţii fete"

Raducu spunea...

Nu-mi plac baietii efeminati, nu ma atrag deloc. (In schimb imi plac baietii care arata cat mai masculini, care nu zici ca sunt gay ci str8!) Nu-mi plac cei care se depileaza, le piere tot farmecul parului de pe corp, pletosii, emo, cei obsedati de felul cum arata, cei care vor sa fie in pas cu moda etc...

Alexander on 29 mai 2009 la 22:28 spunea...

Ai comentat si tu ca sa aberezi. De fapt esti un gay care iti plac tipii straight mai mult decat aia gay. Si in definitiv ce draci copti aberez si eu despre tampenii din astea? Subiectivismul in subiectele de genul asta e mai homofob decat homofobia oamenilor hetero!

Anonim spunea...

De parca exista un prototip...unora le plac aia mai efeminati, altora nu. Mare chestie, fiecare poate alege pe oricine. Ideea e sa se impace bine. Lady Gaga e chiar ok, nu vad de ce n-ar avea preferintele astea...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez