duminică, 31 mai 2009

Pregătiţi de vară?

Publicat de FLORIN la 12:08
Gata cu primăvara. Se anunţă o vară toridă. Ce planuri v-aţi făcut?

12 comentarii on "Pregătiţi de vară?"

Anonim spunea...

fara bani deci fara planuri anul asta
daca e vara torida e clar ca nu am chef de nimic

dubios spunea...

sa intru la bugeeeeeeeet:D

Unknown on 31 mai 2009 la 12:42 spunea...

un pic de Tunisia, Maroc si Ibiza normal:)

CM spunea...

am vrea sa mergem la munte, dar e foarte probabil ca nu vom avea cu cine( in 2 nu se poate face o tura la munte)

Anonim spunea...

@CM nu crezi ca e mai romantic in 2 la munte...fara altii pe cap?? :D

FLORIN on 31 mai 2009 la 20:49 spunea...

Să înţeleg că singurul care are planuri mari, până de faţă, e Robert? :D cineva invidios?;))

planurile mele de vara asta e să stau cât mai puţin pe acasă. :D

Anonim spunea...

eu personal nu sunt invidios pe Robert pentru ca locatiile in care isi petrece el vacanta nu ma atrag.
si unde vrei sa te duci in vara asta ca sa stai departe de casa???

FLORIN on 1 iunie 2009 la 13:53 spunea...

nu prea departe. ;)) la ionutz. ;)

CM spunea...

Anonim , e foarte romantic. Da' daca vine ursu'?

Docica on 1 iunie 2009 la 21:48 spunea...

@CM: de ce nu s-ar putea in 2? eu am fost de foarte multe ori la munte doar cu actualul sot. noi plecam si daca avem prietenii cu noi, si daca nu-i avem. mereu mergem cu cortul si uneori am avut parte si de aventuri... inundatie, ursu', ceata prea puternica, ploaie groaznica etc. Dar nimic nu ne face sa ne oprim. E romantic in doi si vara asta avem niste planuri mai saracute: eu vreau la Gura Portitei (in delta), iar el vrea la 2 Mai(am fost si anul trecut acolo si mi-a placut foarte mult). Problema e ca nu prea avem bani. oricum ar fi sunt multumita, caci am fost de Paste in Norvegia... iar pentru cineva cu un job in invatamant asta inseamna foarte mult!

CM spunea...

Docica, multumesc pentru incurajari.Probabil ca vom merge doar noi doi, nu cu cortul ci o sa cautam o pensiune cat mai in munte.
Norvegia? E o destinatie tare interesanta. Si daca stati pe balcon la vara tot v-ati facut vacanta anul asta.

kriptmelody on 16 iunie 2009 la 15:58 spunea...

eu dau bacul vara asta. apoi am admiterea. deci ma pot gandi la planuri de vacanta abia dupa 1 august :) mi-ar placea sa ajung la oradea si la mare.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez