marți, 15 decembrie 2009

Evenimentele muzicale ale anului 2009

Publicat de FLORIN la 19:19

Anul 2009 a fost un an cu adevărat plin din punct de vedere muzical. Ne-a vizitat Madonna, a murit regele, dar a continuat să trăiască, Lady Gaga şi-a întins aripile.

Şi cu toate astea, evenimentul muzical al anului a fost oferit de o femeie necunoscută la început de 2009, undeva în apropierea vârstei a treia, care a păşit pe o scenă de concurs pentru a impresiona milioane de oameni, într-un mod simplu, cum poate mulţi nu credeau că mai e posibil. Susan Boyle este numele ei şi debutul său în vârful topurilor americane şi britanice este pe de-a întregul meritat.

I dreamed a dream’ este momentul muzical al anului.

‚Just Dance’ a fost un cântec drăguţ, recunosc asta. Dar Lady Gaga a început să însemne ceva abia când a arătat ce poate face live şi bineînţeles prin interesanta sa pasiune pentru modă. Nu ştim cine este în spatele Lady Gaga, dar cu siguranţă ceea ce am apucat să vedem anul acesta este mai mult decât o promisiune, este un fapt al genialităţii muzicale actuale. ‚Paparazzi' este videoclipul anului fără prea multe căutări, iar ‚Poker face’ este cea mai ascultată melodie a anului de asemenea.

Michael Jackson
era regele muzicii, însă de multă vreme lumea nu mai îi acorda un astfel de tratament. Moartea lui, ciudat, a însemnat şi renaşterea lui. Lumea a separat nereuşitele sale personale şi a acordat muzicii sale respectul de ascultător. Din punctul ăsta de vedere, anul 2009 a fost un an ciudat : trist şi îmbucurător în acelaşi timp.

Pe de altă parte, regina continuă să îşi păzească cu foarte mare atenţie scaunul. Madonna continuă să aibă un renume invincibil în industria muzicală, asta până ajunge la români, iar ei o huiduiesc pentru că ia apărarea ţiganilor şi homosexualilor. Am ajuns astfel, din nou ştire pentru Occident. Dar Madonna a venit în România, ceea ce este foarte important pentru ceea ce vom vedea în viitor aici.

Cât despre industria muzicală românească, eu sunt chiar nemulţumit de ceea ce a ajuns să însemne ea, cu toate că există câteva succese notabile în afara ţării cu produse create aici. Însă prin uniformitatea care caracterizează industria noastră, personal cred că avem foarte foarte mult de pierdut din punct de vedere artistic. Nu cred că am ajuns la stadiul în care cineva este important pentru ce este prin propiile calităţi. Nu avem niciun artist care să dea nota, avem zeci care copiază moda. Avem o industrie încă slabă.

Hiturile mele:
Kelly Clarkson – My life would suck without you
Britney Spears – If you seek Amy
Britney Spears – 3
Corina – One two three
Lily Allen – Fuck you
Blaxy Girls – Dear mama
Popas Band – Strigă
Andreea Bălan – Superwoman
The Ting Tings – We walk
Plain White T’s -1, 2, 3, 4
Pet Shop Boy – Love etc
Adam Lambert – For your entertaiment

În curând „Premiile” Gay in România.

2 comentarii on "Evenimentele muzicale ale anului 2009"

Anonim spunea...

eu abia acum am descoperit piesa Fuck you al lui Lilly Allen. imi place foarte mult si mi-a ramas in cap :)
P.S. Poker face e atat piesa cat si clipul anului

FLORIN on 16 decembrie 2009 la 09:07 spunea...

mă bucur că ai descoperit-o.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez