joi, 14 mai 2009

Lady Gaga la Ellen, t.A.T.u. la Eurovision - ambele live

Publicat de FLORIN la 12:10
Lady Gaga a devenit una din preferatele mele. Nu ştiu ce credeţi voi despre fata asta, dar pe mine mă uimeşte cu fiecare apariţie. De curând ea a apărut în emisiunea lui Ellen, unde a oferit o interpretare live de excepţie a superhit-ului 'Poker face', un pic asemănătoare cu cea de la American Idol, dar cu mici diferenţe, printre care apariţia şi lui Ellen. Go girl!




Cât despre t.A.T.u., chiar îmi este dor de fetele astea. Nu îmi place noul clip, aşa că această privire ( de la Eurovision) la anii de la început a fost numai binevenită. E drept că a fost şi un pic înfricoşatoare. Voi ce aţi înţeles din 'Not gonna get us' şi avion de luptă?



Favorita voastra a fost ...?

3 comentarii on "Lady Gaga la Ellen, t.A.T.u. la Eurovision - ambele live"

Sau spunea...

bruneta de la T.A.T.U. n-arata rau deloc... poate ma reprofilez :)) Lady GaGa nu-mi spune nimic dpdv fizic,muzical e alta treaba

FLORIN on 15 mai 2009 la 13:16 spunea...

"n-arată chiar atât de rău" şi tu deja te reprofilezi? păi cât de gay eşti tu? ;))

Emy on 15 mai 2009 la 20:59 spunea...

Gaga e atat de ciudata incat o iubesc... pur si simplu o ador, o venerez... vocea ei e superba, e sexy si cel mai important (pt. o vedete), e nonconformista...

Mi-ar placea sa o cunosc personal 8->

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez