marți, 12 mai 2009

Elena Gheorghe merge în finala Eurovision

Publicat de FLORIN la 23:56
Şi a fost prima seară de Eurovision, care s-a încheiat bine pentru noi. Vom merge în finală.

Încep cu câteva impresii personale. A fost o seară care ne-a aruncat în faţă că în show-ul ăsta se investesc foarte mulţi bani. S-a văzut mai puţin asta la organizatori. Nişte clipuri de introducere de-a dreptul banale, doi prezentatori vai de el ( mai ales bărbatul), nimic impresionant. Dar s-a văzut la participanţi. Fiecare ţară a încercat să creeze spectacolul perfect, fiindcă în general s-a pus accentul pe show. Muzica a avut de pierdut pe alocuri, transformându-se în kitsch ( cum ar fi cazul Republicii Cehe, Bulgariei sau a Andorei - care anul trecut mi-a plăcut foarte mult cu o piesă care nici măcar nu a ajuns în finală). Bineînţeles că au existat cazuri în care spectacolul s-a putut îmbina cu muzica ( Armenia, Israel sau Malta - favoritele din prima semifinală), dar şi reprezentaţii pe care aş putea să le numesc banale ( Elveţia ).

România s-a descurcat cum a putut şi ea mai bine. În primul rând s-a văzut că nu au existat bani.Nu a fost nimic spectaculos, dar nici rău nu a fost. Elena a cântat bine. Mult succes în finală.

Celelate 9 finaliste sunt : Turcia, Suedia, Israel, Portugalia, Malta, Finlanda, Bosnia şi Herţegovina, Armenia, Islanda.

Voi ce spuneţi? Cum vi s-a părut această primă semifinală?

8 comentarii on "Elena Gheorghe merge în finala Eurovision"

Amanda on 13 mai 2009 la 00:38 spunea...

Elena a fost bestiala! cand a terminat melodia, eram sigur ca o sa intra in finala de sambata.
in afara de ea din aceasta semifinala mi-a mai placut mult Turcia si Suedia.
Sincer nu asteptam un spectacol asa de fabulos de cei de la Moscova, iata ca mai sunt si surprize placute...bineinteles in afara de prezentatori, Natasa mai mergea, dar tipul, nici nu mai stiu numele, lasa urme de...

Unknown on 13 mai 2009 la 00:39 spunea...

cum adica s-a vazut la organizatori? Pai tu ai vazut sala si scena? mi se pare ca sunt bagati destui bani acolo.
Prezentarile au fost comentate aici la BBC ca si "Hairovision"

2q2Bstr8 on 13 mai 2009 la 00:41 spunea...

hmmm. cam cu emotii calificarea.

cand am vazut ca apar tari care nu au spus nimik... m-am speriat. scena impresionanta dar bazata doar pe jocuri de lumini,
povestea de la inceput cam trasa de par cred ca a fost cosntruita doar ca sa poate prezenta pasarea aia (care a aratat f bine)

showul facut in general de scena.
Elenuca clar emotionata a cam urlat si a pierdut niste inalte pe ici pe colo. coregrafia si restul cam neinspirate si crispate. scena la noi... aproape stinsa... vaga.. cpmparativ cu flacari artificii si etc la altii. piesa nu a prins la public desi a avut ritm. turcia a fost in fata cu acelasi stil doar putin mai dansata.
in rest mie mi-a ridicat parul in cap suedia. am crezut la inceput ca e un transexual sau travestit, dar muzica.. (poate nu eurovision) + costume + albul ala imaculat de pe scena + lookul general au fost geniale.


in rest nu am retinut nici o piesa. cred ca finlanda a miscat ceva fain.

armata rosie si corul in final... ceva gen cantarea romaniei m-a facut sa imi aduc aminte ca mama rusie e tot mama rusie si e rosie totusi si f aproape si mi-a lastat un gust ciudat chiar si cu tatuu rile in final.


avand in vedere ca au putut vota doar tarile participante (fara imigratie romaneasca in marea majoritate) speram la ceva mai bine in finala. dar io sper undeva in primii 10 cu noroc.

cheers.

Anonim spunea...

mie mi s-a parut o prestatie excelenta din partea romaniei... un show fresh, plin de energie, o elena care a stiut sa se miste pe scena (nu ca nicola, luminita anghel sau traistariu). insa trebuie sa-ti zic ca nu sunt neaparat de acord cu tine... cel mai mult mi-a placut, personal, cehia. a fost extrem de simpatic, deloc kitsch. mi-a parut rau ca nu s-au calificat... sunt sigur, totusi, ca romania va face o figura buna!

Emy on 13 mai 2009 la 19:51 spunea...

Turcia va castiga(au stiut sa-si faca reclama)!
Eu am s-o votez pe Patricia Kaas, cu speranta ca la anul eurovision-ul se va tine in Franta. Totusi Romania nu e de lasat, fiindca nici melodia Elenei nu e de lasat... Vive la Roumanie!

Sau spunea...

Emy stie....adevarul!!!

FLORIN on 15 mai 2009 la 13:17 spunea...

eu sper să ia armenia. a doua semifinală nu am vazut-o. s-ar putea totuşi să am o surpriză din punctul ăsta de vedere.

Amanda on 15 mai 2009 la 23:11 spunea...

Emy pe deoaprte ai dreptate, dar daca ai vazut pe semifinala 2, vezi ca are mari sanse si Grecia:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez