marți, 23 iunie 2009

Corina - One two three ( 1 2 3) videoclip oficial

Publicat de FLORIN la 20:10
Nu ştiu dacă v-am spus, dar Corina este una din cântăreţele faţă de care am o oarecare slăbiciune. Mi se pare cea mai originală cântăreaţă din România fără niciun fel de exagerare. De altfel, cred că e favorita mea de pe planurile mioritice.

Până şi acest videoclip arată originalitatea ei. Ar fi putut face un videoclip ca toate celalte pe care le vezi la televizor, dar îi place să se joace cu noţiunea de kitsch şi retro. Eu zic că îi şi iese. Videoclipul este la piesa 'One two three', compusă de acelaşi om din spatele superhitului 'Cry cry cry' a Oceanei.

Sper să vă placă şi vouă sau cel puţin să apreciaţi avangardismul.

6 comentarii on "Corina - One two three ( 1 2 3) videoclip oficial"

Anonim spunea...

tu esti bi si noi nu stiam???? :))

Anonim spunea...

nu vreau sa par critic...dar... la anumite faze o copiaza pe K. Minogue (pe langa ca arata exact ca ea, sau doar am eu impresia?) si o faza/ doua chiar pe Robyn (daca tot e vorba de avangardism :D)

oricum, piesa e chiar dragutza

kriptmelody on 24 iunie 2009 la 10:47 spunea...

nu ma pricep f bine sa-mi dau cu parerea despre videoclipuri. acesta pare interesant intr-un fel. melodia insa nu imi place. nu consider ca are aceea "sclipire". e destul de slabuta :( parerea mea o:-)

FLORIN on 24 iunie 2009 la 16:34 spunea...

@ anonim 1: nu, gay 100%. :))

@ anonim 2: nu cred că poate fi vorba de imitare. probabil că sunt artişti la care se uită, dar dacă privim la întreaga ei carieră vom vedea că totul decurge natural. din punctul meu de vedere, e ca atunci când unii au spus că kylie minogue o imită pe christina aguilera, când toată faza era că ambele s-au inspirat din altă parte. ;))

@ kriptmelody: nu poate place la toată lumea. ;)) sincer, nici pe mine nu m-a dat pe spate la prima ascultare, iar acum cred că e ok. nimic mai mult.

wannabegay on 25 iunie 2009 la 08:44 spunea...

mie mi-a placut intotdeauna corina... cu toate ca a furat melodia "gimme more", videoclipul acelei melodii a fost genial! insa de data asta a dat-o in bara. nici melodie catchy, nici videoclip fain... pacat.. asteptam dupa ceva timp sa revina cu ceva original...

FLORIN on 25 iunie 2009 la 14:24 spunea...

cum adică a furat piesa "gimme your love"? nu am auzit niciodată de aşa ceva.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez