miercuri, 24 iunie 2009

Interviu Placebo pentru MTV

Publicat de FLORIN la 16:10
Dacă nu ştiaţi, cei de la Placebo tocmai ne-au vizitat ţara. Şi au încântat 6.000 de oameni adunaţi să-I vadă. Şi dacă tot suntem la capitolul Placebo, de nu ştiaţi, vă spun şi despre orientările sexuale ale membrilor grupului: un homosexual, un heterosexual şi un bisexual.

Băieţii au acordat un interviu în exclusivitate celor de la MTV, vorbind despre muzică, concerte, modul cum au fost etichetaţi de-a lungul timpului. Răspunsul solistului: “homosexuali, travestiţi”.

Iată interviul complet.



Fani Placebo pe aici?

4 comentarii on "Interviu Placebo pentru MTV"

Docica on 24 iunie 2009 la 18:07 spunea...

eu eu eu! nu chiar fan, dar o formatie de suflet! una de top 10...

Anonim spunea...

si eu raspund ca Docica.
nu stiam ca au fost in Romania. care e gay, care e bi si care str8??? :)

Anonim spunea...

Placebo sunt super!!! :*

ala care le-a luat interviu e un idiot. i-as fi dat un pumn in cap. a pus si el intrebari la plesneala, se vede clar ca habar n-are pe ce lume traieste..

FLORIN on 25 iunie 2009 la 14:20 spunea...

brian, solistul trupei e bisexual şi olsdal e gay.

cât despre reporter, mi se pare simpăticuţ. e drept că nu a pus cine ştie ce întrebări, dar e ok, după mine. ;))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez