luni, 9 februarie 2009

Andreea Balan Superwoman videoclip

Publicat de FLORIN la 10:02
Se poate sa nu va prea placa Andreea, dar eu o ador. De ce? E o talentata, munceste mult, se dedica pana la capat. Multi spun ca e fitoasa, dar si daca ar fi mie nu mi-ar pasa.

Duminica, in cadrul emisiunii ' Duminica in familie ', Andreea ne-a prezentat cel mai recent clip al ei, la piesa ' Superwoman '. Nu va spun ce parere am eu de el. Apoi, cred ca se si intelege. Spun doar fiecare cu parerea lui.

Si va mai las interviul acordat in exclusivitate pentru acest blog de catre Andreea aici. Andreea is a ' Superwoman '.

8 comentarii on "Andreea Balan Superwoman videoclip"

Anonim spunea...

Am inceput sa-mi pun serioase intrebari cu privire la homosexualitatea acestui baiat, adica Florin. Adora pe Andreea Balan, Britney...mai sunt si alte tipe adorate de tine??? :)) plus ca are poza ei pe desktop,deci e ceva la mijloc clar! nu-i in regula

Anonim spunea...

eu cred ca inteleg...latura feminina a lui Florin se indentifica cu Andreea sau Britnay, sau admira ceva la ele...si din cate stiu marea majoritate a barbatilor gay au o femeie pe care, latura feminina a caracterului lor, o admira.

Anonim spunea...

eu sunt exceptia totusi. Nu am nicio femeie pe care s-o admir asa si nici nu consider ca am o latura feminina..

Anonim spunea...

numai mie mi se pare asta groaznica-groaznica?!?parca mai bine cantau andre :))

Ionutz on 9 februarie 2009 la 22:12 spunea...

Raducu...nu ai citit atent, vrabiutele au inlocuit-o pe Britney! ;P Ca veni vorba, apreciez cateva actrite si chiar in industria muzicala as putea mentiona vreo doua nume gen Madonna W. Houston! nu cred sa fie asa grav... :)

Docica on 9 februarie 2009 la 23:18 spunea...

Raducu, e ciudat ca gandesti asa... mie imi place Nicoleta Luciu sau Angelina Jolie. Le admir din punct de vedere fizic ( la Angelina ma atrage mult si tipul ei de mentalitate si actrita din ea). O apreciez foarte mult pe Madonna sau imi pun wallpaper cu Sailor Marte... asta nu ma face o lesby. Adica faptul ca prefer sa tin poze cu femei imprejur si chiar imi exprim destul de galagios admiratia fata de ele nu-mi schimba orientarea sexuala!

FLORIN on 10 februarie 2009 la 09:52 spunea...

cu siguranta mai sunt si alte femei pe care le ador. ;)) madonna, christina, nicole kidman, ... sailor saturn :D munca unei femei ma inspira mult mai mult decat munca unui barbat, de aceea am mai multe preferate decat preferati. nu stiu daca neaparat ma identific cu ele, dar imi plac ceea ce fac ele.

Anonim spunea...

exact, hey, stiu ca joaca roluri si e doar un serial dar tipele McLeod's Daughters (serial australian), Tess, Claire, Jodie...mi se par super, ca rol, pt ca in realitate sigur sunt altfel de femei dar, ideea ca se ocupa singure de o ferma e cool;) maby I'm just silly:P

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez