miercuri, 26 noiembrie 2008

EXCLUSIV!!! Interviu Andreea Balan

Publicat de FLORIN la 13:31
In Romania sunt multi artisti comozi, care prefera sa lase lucrurile pe mana celorlalti. Eu cred ca acele persoane nu sunt cu adevarat pasionate de ceea ce fac. Dar sa nu ne plangem. Exista si artisti a caror cariera a rezistat mult, cum e cazul Andreei Balan. La 10 ani de la debutul sau in muzica, Andreea inca se afla in topuri si priveste spre inainte. A urcat pe podiumul ' Dansez pentru tine ' editia Mexic, a castigat datorita voturilor publicului editia din Romania. A castigat melodia gay a anului in 2007 si a fost nominalizata la aceeasi categorie in 2008. Andreea Balan tine legatura cu comunitatea gay. Iata ce ne spune despre lumea si planurile ei.

*Esti una din putinele cantarete din Romania care au reusit sa se pastreze in topul preferintelor publicului de-a lungul a mai bine de 10 ani? Care crezi ca sunt calitatile care te-au mentinut in pozitiile de varf?

Andreea Balan: Sunt o fire extrem de ambitioasa si stiu sa recunosc oportunitatile atunci cand se ivesc si sa profit de ele.
Am avut mereu sansa sa apara in viata mea oamenii potriviti la momentul potrivit, respectiv compozitorii cu care am lucrat si care mi-au facut piese frumoase. Stiu sa valorific calitatile si incerc sa-mi ascund defectele. Toata viata mea este construita in jurul muzicii mele si cred foarte mult in orice proiect pe care-l dezvolt.
Toate astea combinate cu sustinerea fanilor care m-au sustinut neconditionat m-au adus azi aici.

*Pentru industria muzicala din Romania pot spune ca ai fost un "cameleon". Intotdeauna ai stiut sa te reinventezi. Banuiesc ca transformarile au avut legatura si cu propiile trairi. Unde se afla acum Andreea Balan si cum vei arata asta in viitoarele proiecte?

Andreea Balan: De-a lungul celor 6 ani de cariera solo am facut numai ce am simtit, poate a fost bine, poate nu dar nu regret nimic. Asa am crezut eu ca e bine de fiecare data si cred ca publicul simte cand vine din suflet.
Astazi consider ca sunt o artista matura care are si veleitati de dansatoare. Unii zic ca dansez mai bine decat cant :)... Mi s-a oferit sansa enorma de Pro Tv de a arata si o alta fata a mea si astazi ma mandresc cu 25 de stiluri de dans invatate lucru care imi foloseste enorm in show-urile mele care sunt extrem de complexe.
Voi lansa un nou clip in curand cu un nou concept si cred ca foarte multi vor fi surprinsi.

*Anul trecut "Prinde-ma, aprinde-ma" a fost aleasa melodia gay a anului, iar anul acesta ai fost nominalizata din nou cu "Baby, get up and dance". Te simti apropiata de publicul gay? Care crezi ca e motivul pentru care esti atat de populara in randul publicului de acest gen?
Andreea Balan: Sunt mandra ca mi-au ales melodia anul trecut. Chiar am cantat intr-un club gay anul trecut si am fost primita foarte bine. Nu stiu de ce sunt atat de indragita de comunitatea gay, sper sa am mai multe spectacole pentru ei si o sa aflu.

*Stiu ca ai inregistrat un album in limba engleza si ca ai semnat cu Canada si Mexic? Ce s-a intamplat cu albumul? Va fi lansat si pe piata romaneasca?
Andreea Balan: Albumul e gata si acum lucaram la coperta. Va fi lansat mai intai in Romania in decembrie si apoi trimis in Canada si Mexic pentru promovare.

*Pe cand un nou clip?
Andreea Balan: In 2 saptamani filmez un nou clip, foarte diferit de tot ceea ce am filmat pana acum. E surpriza.

*Ai scris versurile la piesa "O straina". Obisnuiesti sa scrii? Ai vreun caietel/jurnal in care iti asterni gandurile?
Andreea Balan: Nu obisnuiesc sa scriu dar tot albumul "Asa sunt eu "din 2004 a fost inspirat din viata mea. Spun mesajul compozitorilor si ei pun versurile pe muzica.

*Care este inspiratia ta in muzica?
Andreea Balan: Britney, dintodeauna.

*Ce parere ai de muzica lui Boy George? Dar George Michael?
Andreea Balan: In cazul lui Boy George nu cunosc foarte bine muzica sa, dar mi se pare interesanta din ceea ce am ascultat, iar despre George Michael pot spune ca e un mare artist pe care il respect si il ador.

*Ai vreun amic gay? Ti se pare ca este diferit fata de restul amicilor tai?
Andreea Balan: Da, in America si Canada am cunoscut multi gay si m-am simtit foarte bine in compania lor. Sunt la fel ca noi ceilalti, iubesc si sunt iubiti.

*Un mesaj pentru fanii tai gay?
Andreea Balan: Abia astept sa ne mai distram la un spectacol. Va pup dulce.



0 comentarii on "EXCLUSIV!!! Interviu Andreea Balan"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez