joi, 12 martie 2009

Britney Spears - If u seek Amy videoclip

Publicat de FLORIN la 21:13
Nu m-am putut abtine! Azi a aparut al treilea videoclip de pe albumul 'Circus' la piesa 'If U seek Amy'.

Pareri?

4 comentarii on "Britney Spears - If u seek Amy videoclip"

Anonim spunea...

nu stiu cum si de ce, dar in clasa a 8-a imi placea. Acum, dupa cativa ani in care gusturile muzicale mi s-au trasformat si sedimentat bine, observ la ea ca nu are voce frumoasa (chiar enervanta) si muzica ei este "computer only", adica no musical instruments. deci, ce ar putea sa-mi placa la ea...da, e frumoasa, dar frumusetea e ptr moda si vocea e pt muzica...viata ei, nu ma intereseaza catusi de putin, desi dupa cum vad in reviste, pe unii da. Asa ca Britney pt mine este un "performer", cum defapt o spune si ea in piesa "Circus" din cate am studiat. Face "show" folosindu-se de dans si de ceea ce in ziua de azi se numeste muzica "pop", unde accentul cade nu pe calitate, ci pe o linie melodica repetitiva, ritmata si ,de la sine inteles, pe aspect.

Ionutz on 13 martie 2009 la 20:05 spunea...

trebuie sa ma realiez celor spuse de tine, ai sintetizat perfect! ;)

Anonim spunea...

sorry Florin, don't hate me! :D

FLORIN on 14 martie 2009 la 10:47 spunea...

Mihai: No problem.;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez