miercuri, 31 decembrie 2008

Sfarsit de jurnal in 2008

Publicat de FLORIN la 14:53
A mai trecut un an... a mai ramas foarte putin din acest 2008. Sunt la faza cu numaratul orelor. Si in curand ne vom gasi la faza cu numaratul secundelor.

10,9,8....mai e putin pana atunci.

Sunt un om al sintezelor, desi nu stiu daca le fac bine, obiectiv. In fine, daca iti iese rau o sinteza la sfarsit de an, devii putin subiectiv si iti spui ca urmatorul va fi mai bine.

Ce am facut in 2008? Am evoluat putin. Am mai gresit putin. Am mai descoperit putin... si alte cateva lucruri. A da, mi-am facut un blog.

La sfarsit de 2008, va las cateva articole care sa va arate pe unde am trecut in decursul acestui an.

  • I-am spus mamei ca sunt gay

  • I-am luat un interviu Andreei Balan

  • Am inceput o relatie la distanta

  • Intalnire cu un homofob

  • Am implinit 19 ani

  • M-am tinut de mana cu iubitul pe strada
  • 3 comentarii on "Sfarsit de jurnal in 2008"

    Iulian B. on 31 decembrie 2008 la 17:45 spunea...

    La multi ani, pasarel!

    Anonim spunea...

    La mulţi ani! Vă doresc pentru anul nou un plus de creativitate care să-mi întreţină sublima dependenţă faţă de acest blog. Pupici

    FLORIN on 2 ianuarie 2009 la 12:07 spunea...

    la multi ani si voua. :)

     

    gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez