miercuri, 31 decembrie 2008

I have a little story to tell

Publicat de FLORIN la 14:53
De fapt, am avut cateva. Nu stiu cat v-au placut, cat le-ati inteles, cu cate atentie le-ati citit sau daca le-ati citit. Eu le-am scris si vi le-am si oferit.

  • Baiatul cu chibrituri
  • sau o poveste atipica de Craciun.
  • Nascut in Romania
  • sau povestea unui tanar gay care nu si-a pierdut identitatea in Romania, desi a fost pe aproape.
  • Primul fulg de nea
  • sau eu incercand sa ofer putin din magia Craciunului.
  • Raspunsul meu
  • sau pentru a primi un raspuns trebuie sa pui intrebarea.
  • Nu sunt homosexual
  • sau cum poate schimba o minciuna viata mai multor oameni.
  • O lacrima pentru nemurire
  • sau fa alegerea potrivita.

    0 comentarii on "I have a little story to tell"

     

    gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez