miercuri, 3 decembrie 2008

I-am spus mamei ca sunt gay

Publicat de FLORIN la 20:13
Nu a fost nimic planuit, desi mi-a trecut prin cap. Planuisem pentru luna ianuarie, dupa care m-am razgandit. Dar s-a intamplat azi. Habar nu am cum am reusit. Cred ca nu a fost atat de greu pentru mine precum m-as fi asteptat si cred ca a fost mai greu pentru ea decat m-as fi asteptat.

Pur si simplu am simtit ca e pregatita. Dar pana la urma nu cred ca a fost. Intrebarea este daca ar fi fost vreodata?

Azi s-au unit niste coicidente care mi-au dat acel curaj necesar. Au fost puse niste intrebari, am evitat niste raspunsuri, am dat unele raspunsuri. Auzind cauzele gasite de ea pentru depresia avuta de mine, ceva s-a redeschis, dar nu gaseam momentul, nu era intrebarea corecta. Apoi, parca eu cautam. Chiar ea m-a simtit spunandu-mi " Ce vroiai sa-mi zici?". Eu raspund " Nimic, doar vroiam sa stai cu mine. Ce faceai acolo?". Apoi, discutia a ajuns din nou la cauze si a venit intrebarea mea de data aceasta " Esti sigura ca vrei sa stii? Esti pregatita?". Si incurajat de ea si de "orice ar fi"-ul ei, am spus "Stii, nu exista Ana. Exista Ionutz." Si am crezut ca a fost pregatita.

Asta pentru ca in prima faza a spus ceva de genul " Asta e. Daca asa vrei tu.". Dar apoi, constientizand spusele mele, au venit intrebarile, am incercat sa si raspund la unele dintre ele. Nici eu nu stiu cat de pregatit am fost? Au venit si lacrimile. Habar nu am unde se afla ea. Nici eu nu sunt sigur pe ce stau, cand va urma tata.

V-am mai spus. Credeam ca au mai ramas doar formalitatile si sunt oarecum uimit de "niciodata nu m-am gandit la asta". Nu sunt sigur de ce va urma. Nu sunt sigur daca am facut bine. Acum cred ca nu mai imi ramane decat sa astept.

8 comentarii on "I-am spus mamei ca sunt gay"

Anonim spunea...

totusi n-a iesit cu scandal ca la mine si sa-ti zica 'ma jignesti,iti bati joc de parintii tai' etc....

Anonim spunea...

Ai facut ceea ce ai crezut ca este bine sa faci. Toate la timpul lor.

FLORIN on 4 decembrie 2008 la 21:17 spunea...

da, cred ca pana la urma a fost ok pana acum, dar mai a ramas tata. si am facut ca fac ceea ce trebuie. nu ca pana acum as fi facut numai ceea ce trebuie.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

bravo pt curaj! si sterge comentariul asta homofob de deasupra.. nu merita toti tampitii loc pe-aici...

Anonim spunea...

Mult noroc cu tatãl tãu! Poate n'ar strica sã le arãti pãrintilor tãi un film cu coming-out, ca sã-l pregãtesti pe tatãl tãu.

Carolina spunea...

:o Bafta cu tatal tau ;) Sunt foarte mandra de tinee ;;) Bravoo :x

Anonim spunea...

si eu incep sa fiu atras de baietzi.....pana akum eram doar cu fete, dar m-am inddragostit nebuneste de un baiat.....si nu mai intzeleg ce naibi sunt gay, hetero, bisexual, nh poate ma ajutatzi sa intzeleg.....oricum apreciez curajul celui de mai sus eu nh cum sa fac.....

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez