miercuri, 15 octombrie 2008

Norul mesager- relatie la distanta

Publicat de FLORIN la 20:41
Afara ploua, iar tu esti iar prizonierul a patru pereti in care el nu se afla. Ai vrea macar sa iesi pe afara si sa te gandesti ca si el priveste acelasi cer si ca nu sunteti atat de departe unul de celalalt, dar norul se comporta precum un dictator. Te gandesti la ce ideal ar fi sa te afli cu el sub acelasi nor. Insa ti-a ramas doar sa trimiti un mesaj prin norul mesager.

Stiti...uneori chiar este greu.

Sa iti gasesti sufletul pereche este greu in general sau cel putin asta e impresia pe care o lasa lumea, sa il gasesti atunci cand esti gay este poate putin mai greu, iar sa faci asta in Romania e din ce in ce mai putin probabil sau cel putin asa simtim multi dintre noi cel putin odata de-a lungul existentei pe Pamant. Dar intr-o zi se intampla, iar cand se intampla sa il gasesti, descoperi ca e din alt oras.

Viata uneori isi bate joc de tine. Intr-o zi te lasa sa iti ridici aripile, iar a doua zi ti le leaga, caci descoperi ca romantismul din tine nu prea se pupa cu realitatea din jur. Si asa iti vinzi sufletul tehnologiei, pe care intr-o zi iti vine sa dai cu ea de pamant, desi arzi de nerabdare sa afli cat de mult celalalt ti-a dus dorul. Viata iti ia si iti da.

Relatiile la distanta.....nici nu stiu ce mai pot spune despre ele. Multi nu le dau nicio sansa. Majoritatea. Si apoi mai sunt si exceptiile care confirma regula sau nu. Stiti cine stie sigur? Doar norul mesager. Doar el stie cate mesaje a primit si pe cate a mai avut cui sa i le dea. Norule, el il va primi?

4 comentarii on "Norul mesager- relatie la distanta"

Anonim spunea...

Din punctul meu de vedere relatiile la distanta nu dureaza decat f. putin,asa ca eu nu mai cred in asta.Bineinteles,e doar parerea mea,pt ca asa mi s-a intamplat mie de fiecare data,sa n-am noroc,poate pt. altii nu se termina totul in lacrimi :((

FLORIN on 16 octombrie 2008 la 22:05 spunea...

eu cred ca nu neaparat. relatiile la distanta pot functiona cu conditia ce pe parcurs distanta sa se scurteze zic eu.

Anonim spunea...

si eu gandeam la fel dar nu e asa.dak exista iubire nu conteaza unde esti.eu 21 ani mam indragostit de giuseppe 47 ani(primul barbat din viata mea cu care am avut relatie sexuala)pe 23 iulie 2008 si in momentul de fata suntem impreuna.din prima seara in care ne am cunoscut,am ramas acasa la el pana pe 23 septembrie. 2008.dupa care am venit in romania sa ma inscriu la facultate si pe 24 octombrie mam dus inapoi.am mai stat 2 luni si in decembrie am venit pt k am avut o mica cearta(deoarece el isi mai saluta fostu iubit si eu nu vroiam,vedeam cum idiotu ala se tinea dupa iubi meu dar el nu intelegea).dupa 3 zile in care am ajuns in romania,desi eram certati cica noi vb k amici la tf tot timpul,ma sunat sa mi zica k nu poate sa traiasca fara mine si ma cerut in casatorie.dupa ce imi dau examenele ma duc la el.pe 23 iulie 2009 facem 1an de zile si ne casatorim in Barcelona.pupici

Anonim spunea...

Legãturile la distantã sunt, pt a se schimba în mai bine. La început, noi sedeam la peste 60 km depãrtare, dar ne vedeam o datã pe sãptãmânã, apoi de 2 ori, pânã când ne-am dat seama cã petreceam toate zilele împreunã, dormind cât la el, cât la mine. Dupã câteva lunisoare n'a mai avut nici un rost sã plãtim douã chirii, si ne-am mutat laolaltã.

Dacã nu este proiect de a face apropiere, legãturile la distantã ajung rãu.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez