joi, 16 octombrie 2008

Ti-ai dori sa fii ca si ceilalti?

Publicat de FLORIN la 22:03
In sondajul din saptamana precedenta am pus intrebarea asta si am asteptat un raspuns din partea voastra. 42% au spus uneori,28% nu,21% nu se considera diferiti, iar 7% da. Practic este egalitate.

Ideea acestui sondaj a venit iubitului meu care vazand o declaratie cu un "da" hotarat, a zis ca raspunsul nu ii place. Pana la urma si el a raspuns uneori, dar si eu. Pentru mine insa raspunsul a venit la intrebarea "Ti-ai dorit vreodata.......?". Categoric au fost momente, dar acum nu. Ma simt foarte bine in pielea mea. Nu vad mare lucru in faptul ca sunt gay. Uneori chiar mi se pare banal pe langa trairile pe care le am ca sa ma mai gandesc la asta. Doar societatea mai bate uneori la usa, dar nu apuca sa puna intrebarea. Mi-as dori sa fiu ca si ceilalti? Am spus uneori? Schimb in nu. Cred ca as vrea sa fiu diferit si ma consider diferit din multe puncte de vedere, dar mi-e teama ca ma aseman prea mult cu cei din jur. E drept, detaliile conteaza.

0 comentarii on "Ti-ai dori sa fii ca si ceilalti?"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez