duminică, 12 aprilie 2009

Recapitulare articole 6 – 12 aprilie 2009

Publicat de FLORIN la 17:04
Din aceasta duminica, la fiecare sfarsit de saptamana, vom face o retrospectiva a articolelor aparute pe blog in aceasta perioada. Sper ca va fi un post folositor pentru cei care viziteaza blogul la perioade mai mari de timp. Iata articolele din aceasta saptamana.

Luni, 6 aprilie
Am numarat pe degete locatiile gay din Romania cu ajutorul hartii gay a Romaniei .
Marti, 7 aprilie
Poza cu printul Harry travestit .
Corina are piesa noua :One, two, three.
Ionutz a spus Tic tac … tic tac .
Eu am devenit un pic filozofic in ”Un oras se intuneca” .
Joi, 9 aprilie
Am dezbatut cum ar fi ca homosexual in comunism.
Tony Blair are o recomandare pentru Papa.
Am aflat cum arata o reclama anti-gay.
Nou Doubt revin cu piesa ’Stand and deliver’.
Vineri, 10 aprilie
Alexandra Soldanescu va propune un proiect fotografie LGBT.
Ang Lee, regizorul ‘Brokeback Mountain’ lanseaza Taking Woodstock.
Sambata, 11 aprilie
Ionutz raspunde la intrebarea ”Animatia japoneza e gay-friendly?”.
Procinema difuzeaza ’Baietii nu plang niciodata’.
Duminica, 12 aprilie
V-am povestit ce stiam de gay pana in adolescenta.
Se difuzeaza ultimul episod din Neveste dispearate .

2 comentarii on "Recapitulare articole 6 – 12 aprilie 2009"

Raducu spunea...

LA MULTI ANI pentru Florin ;)

FLORIN on 12 aprilie 2009 la 23:36 spunea...

multumesc pentru urare raducu.:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez