marți, 7 aprilie 2009

Corina - One, two, three ( piesa noua)

Publicat de FLORIN la 10:59
Dintre toate cantarete de pe meleagurile Romaniei, Corina mi s-a parut intotdeauna cea mai originala si cea mai "in masura" sa i se atribuie titlu de icon gay. Din punct de vedere vestimentar intotdeauna este inovativa, ceea ce nu poate reprezenta decat o calitate necesara pentru a mi se da dreptate, iar muzica ei, si ea in continua miscare, mi se pare ca in ultima perioada o apropie din ce in ce mai mult de comunitatea gay.

Recent, ea si-a lansat noul single intitulat 'One, two, three', de la care in curand asteptam si un nou videoclip. Deocamdata nu ma da pe spate, desi e compusa de cel care a creat si Oceana- Cry,cry,cry, dar mi se pare o piesa tare draguta. Sper sa va placa.

6 comentarii on "Corina - One, two, three ( piesa noua)"

Anonim spunea...

stilul asta de muzica nu m-a atras niciodata!!!
cui ii place Judas Priest??? Rob Halford careva???

Ionutz on 7 aprilie 2009 la 18:02 spunea...

ME ME! :D Acesta e genul de muzica pe care l-am preferat mereu... mesaj, voce, instrumental adevarat...

Ionutz on 7 aprilie 2009 la 18:06 spunea...

rokul, cu mai toate subgenurile lui, va ocupa mereu primul loc in preferintele mele! Totusi mai ascult si alte genuri daca indeplinesc macar primele doua conditii din postul de mai sus :P

Anonim spunea...

Bravo Ionutz!!! ma bucur enorm sa aud asta!! :)

Ionutz on 8 aprilie 2009 la 19:45 spunea...

la muzica suntem pe aceeasi vrecventa, ca sa spun asa! ;)

ho on 10 aprilie 2009 la 02:48 spunea...

corina chiar e gay friendly - a avut si concert in queen's!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez