vineri, 12 februarie 2010

Primul sărut gay dintr-un film

Publicat de FLORIN la 11:19
Nu ştiu cât de multă lume îşi pune astfel de întrebări, dar eu mi le pun. Iată ce am descoperit despre primele săruturi de la Hollywood.

Primul sărut într-un film s-a întâmplat în 1896 în filmul ‚The Kiss’. Ce e ciudat la filmul acesta este că a creat controverse. Pentru ce? Protagoniştii evenimentului sunt John C. Rice şi May Irwin.



Primul sărut lesbian

Nu ştiu dacă este primul, dar din datele avute până acum primul sărut între două femeie s-a întâmplat în 1930 în filmul Morocco. Marlene Dietrich joacă rolul principal în film. Pentru scena sărutului săriţi pe la minutul 04:20.



Primul sărut gay

Dacă la primul sărut lesbian lucrurile au fost destul de simple, în cazul primului sărut gay lucrurile sunt mult mai complicate şi afli lucruri diferite din surse diferite.

De exemplu, am putea spune că primul sărut gay se găseşte în L’eclipse du soleil en plein lune din 1907. E însă un sărut sau un contact sexual? Totul e mult prea obscur pentru a fi luat în considerare.

De aceea, continuăm să căutăm şi ajungem la ‚Wings’ din 1927, primul film care a câştigat premiul Oscar la categoria ‚Best Picture’. Scena la care se face referire, vizionabilă mai jos, are elemente artistice gay, dar sărutul nu e unul exact gay.

Minutul 02:20.



Ar mai putea conţine săruturi între doi bărbaţi filme precum ‚The Bold Cabalerro’ ( 1936), ‚The Sergeant’ (1968), ‚Dinah East’ (1970) sau ‚The boys in the band’ (1970), însă doar vizionările lor ne-ar putea lămuri.

Până facem asta ( în caz că sunt de găsit), cele mai multe surse ne spun că primul sărut gay pe marele ecran a fost cel din ‚Sunday Bloody Sunday’ (1971), la care de altfel ştiu că există fiindcă am văzut filmul.

Acesta a obţinut patru nominalizări la Oscar. Din păcate, momentan nu am găsit vreun videoclip pe Internet cu scena despre care vorbim.

Am găsit următoarele imagini pe acest site.


Între timp, anul acesta şi Bollywood-ul a avut parte de primul sărut gay în filmul Dunno Y... Na Jaane Kyun.

Citeşte şi
Top 10 filme de dragoste ( romantice)
Cum a fost scurtul nostru festival?
Faze gay din filmele româneşti

0 comentarii on "Primul sărut gay dintr-un film"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez