miercuri, 22 iulie 2009

Scurte: bulgarii mai intoleranţi cu persoanele de culoare şi de etnie rromă, Radu Mazăre îşi cere scuze, Divertis se mută la PROTV, parada gay Serbia

Publicat de FLORIN la 09:50
*Paradă gay în Serbia pe 20 septembrie.

*Adevărul : Bulgarii mai intoleranţi cu persoanele de culoare şi arabii decât cu persoanele de etnie rromă. Conform unui studiu al Open Society:
- 4% din bulgari şi-ar trimite copiii să înveţe într-o şcoală unde majoritatea copiilor sunt de culoare sau kurzi
- 6% într-o şcoală cu majoritatea copiilor arabi, chinezi, vietnamezi sau rromi
- 11% ar executa la locul de muncă deciziile unui superior kurd, de culoare, de etnie rromă sau vietnamez
- 11% s-ar căsători cu un partener kurd, de culoare sau rrom

*Adevărul: Radu Mazăre îşi cere scuze pentru purtarea uniformei naziste. În condiţiile în care i s-au cerut scuze şi demisia, acesta a declarat pentru Realitatea Tv:
"Eu am interpretat rolul unui ofiţer care lupta împotriva lui Hitler. Acum, sigur, sunt unii care s-au simţit deranjaţi. În acest context eu îmi cer scuze în faţa lor, pentru că nu n-am vrut în niciun caz să agresez pe cineva prin ţinuta mea."

*România Liberă: Divertis se mută la PROTV. Deocamdată nu a fost semnat niciun contract, dar despărţirea de ANTENA1 este sigură. PROTV mai negociază cu Mondenii şi Cronica cârcotaşilor.

Citiţi şi:
Fiul domnei Plăcintă ateist gay?
Sondaje România. Ce cred românii despre homosexuali?
Pe când o revistă gay românească?

0 comentarii on "Scurte: bulgarii mai intoleranţi cu persoanele de culoare şi de etnie rromă, Radu Mazăre îşi cere scuze, Divertis se mută la PROTV, parada gay Serbia"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez