miercuri, 22 iulie 2009

Aveţi grijă la soare

Publicat de FLORIN la 10:03
Să nu faceţi insolaţie … ca mine.

5 comentarii on "Aveţi grijă la soare"

Dak spunea...

Cam naspa... Eu m-am ferit de soare vara asta si mai ca aveam complexe legate de color... dar acum mi-a trecut gandul, decat insolatie...

Docica on 22 iulie 2009 la 14:02 spunea...

interesant noul gen de articole scurte.... la mine place ff mult! in legatura cu protv-u', nu cred ca negociaza cu Carcotasii, iar Mondenii sigur nu vor ajunge la Pro TV. Poate doar Divertis.

kriptmelody on 22 iulie 2009 la 21:15 spunea...

se anunta cod galben incepand de maine pana sambata daca nu ma insel. eu am fost saptamana asta in bucuresti pentru admitere. intr-adevar foarte cald :(

Anonim spunea...

urasc vara, e cel mai oribil anotimp. prefer iarna, macar stiu ca ma imbrac gros, vara nu mai suport nimic, nici haine, nici mancare, as zace tot timpul intr-o camera racoroasa :(

FLORIN on 23 iulie 2009 la 09:30 spunea...

@ Dak: m-a durut capul o zi jumate.

@ Docica: mă bucur. pe Mondenii ştiu că au mai încercat şi vara trecută să îi ia. ar putea fi o idee, dar nu ştiu dacă le va merge. cât despre cârcotaşi, înţeleg de ce ar putea fi de interes. totul s-ar lega, probabil s-ar muta şi la profm, dar mă îndoiesc că vor să mai plece de la prima.

@ kriptmelody: să mai vină şi ploaia. :D

@ anonim: cum s-ar schimba totul dacă am sta la mare. ;))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez