miercuri, 5 mai 2010

Aprilie 2010 în filme de Florin şi Ionutz

Publicat de FLORIN la 17:32
28 de filme văzute în aprilie de Florin şi Ionutz. 10 din ele vi le recomandăm şi vouă.

1. Pretty Woman ( Florin 5 Ionutz 4,75) Media 4,875
Un clasic rămâne un clasic. Se mai fac comedii din astea romantice?

2. Scent of a woman ( Florin si Ionutz 4,75) Media 4,75
Al doilea cel mai bun discurs dintr-un film, după Charlie Chaplin. Seamănă?

3. The Great Dictator ( Florin 5 Ionutz 4,25) Media 4,625
Două discursuri. Aceeaşi voce. Charlie Chaplin.

4. The Gold Rush (Florin 4,50, Ionutz 4,75) Media 4,625
Chiar şi în goana după aur, vagabondul lui Chaplin este în goana după prietenie şi iubire.

5. A few good men ( Florin 4,50 Ionutz 4,75) Media 4,625
Un film cu câţiva oameni buni, rămâne ca fiecare din noi să hotărâm că sunt aceia.

6. El secreto de sus ojos ( Florin 4,75 Ionutz 4,50) Media 4,625
O oră poţi dormi. A două oră zici : ‚a meritat Oscarul’. Mai ales în comparaţie cu ‚The White Ribbon’.

7. Iisus din Nazaret ( Florin si Ionutz 4,50) Media 4,50
De Paşte am revăzut două filme cu Iisus. Pe când acesta rămâne un mare proiect cinematografic, Passion of the Christ e un mare bâlci.

8. Nea Mărin miliardar ( Florin si Ionutz 4,50) Media 4,50
Cum văd eu scena travesti din Nea Mărin miliardar?

9. Examen ( Florin si Ionutz 4,50) Media 4,50
Aşteptând Caravana cinematografică .....

10. Mulholland Drive ( Florin si Ionutz 4,50) Media 4,50
Voi ce aţi înţeles?

5 comentarii on "Aprilie 2010 în filme de Florin şi Ionutz"

wannabegay on 6 mai 2010 la 05:49 spunea...

am vazut si eu al secreto se sus ojos recent si mi-a placut la nebunie... este un pur film politist cu un final atat de moralizator, iti distruge o intreaga lume plina de conceptii despre pedeapsa, despre valoarea razbunarii, despre iubire infinita... si lumea argentiniana pe care o prezinta pe mine ma fascineaza la nebunie. chiar daca nu atat de profund ca "the white ribbon" (care este fenomenal), el secreto de sus ojos este mai accesibil si are un ambalaj mai stralucitor, ascunzand inauntru lucruri de-o profunzime de nedescris.

FLORIN on 6 mai 2010 la 15:23 spunea...

am fost foarte surprins de faptul că nu mi-a plăcut The White Ribbon. aveam aşa mari aşteptări.

wannabegay on 6 mai 2010 la 15:35 spunea...

@florin: eu cred ca the white ribbon este un film extrem de greu de digerat... are, cum spuneam, un ambalaj neapetisant... insa este foarte foarte profund, face referiri de la politica la societate, la ura, la inocenta (si definitia ei in raport cu standardul), la criza morala a europei, la iubire, la valori samd. insa pe bune inteleg de ce nu ar placea (si am inteles de ce nu le-a placut nici membrilor academiei americane-ca nu i-au dat oscar)...

FLORIN on 6 mai 2010 la 15:45 spunea...

nu e probleme cu ambalajul, dar de digerat s-ar putea să ai dreptate. ce e interesant la film e că nu te pot contrazice pe tine şi pe toţi cei care îl laudă datorită multitudinilor referi pe care le face cu inteligenţă referitor la subiectele notate de tine, dar şi faţă de altele. Le-am văzut că au existat. Au existat unele scene care cu siguranţă m-au făcut mai atent, dar sunt nemulţumit de compoziţie şi de final, deşi oarecum îmi dau seama că nu ar trebui să fiu.

E destul de ciudat pentru mine faptul că spun că nu mi-a plăcut un film, dar în acelaşi timp îmi e destul de greu să spun unde a greşit. Cred că încă îl "diger". :))

Unknown on 29 mai 2010 la 11:35 spunea...

mai, voi va uitati la prea multe filme :p

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez