duminică, 7 martie 2010

Eurovision 2010 a fost. Eu nu am votat pe nimeni. Românii au ales pe Paula Seling şi Ovy

Publicat de FLORIN la 00:33
Nu ştiu dacă neapărat Eurovision mai este un concurs care să creeze interes ( mai ales la 24 de ore înainte de Oscaruri). Iar ce s-a întâmplat în această seară pe scenă nu a reuşit să impresioneze în vreun fel.

De aceea eu nu am votat cu nimeni. Nu că nu am putut, fiindcă se pare că au existat probleme destul de mari la votat din diferite reţele de telefonie, ci pentru că nu am vrut. Au existat vreo trei piese care aproape m-au prins, dar au dat-o pe lângă cumva.

Dar hai să le luăm pe rând.

Jack Pot au avut o idee interesată şi cam atât.
Save Their Lives a fost cea mai înspăimântoare piesă a serii. Mi s-a părut că are în ea un mesaj atât de fals.
Paula Seling şi Ovy acceptabil, dar ce e cu moda asta de Sean Paul de România? Nu cred că mai prinde.
Dalma a încercat să fie sexxy, dar nu cred că a cucerit multă lume. Mai bine încerca să pună în valoare alte calităţi, pe care s-a văzut că le are. Cântecul a fost drăguţ, mai ales partea în română.
Alexandra Ungureanu a dovedit cel mai mult că artiştii români duc lipsă de inspiraţie.
Pasager au fost doar plictisitori.
Lora şi Sonny Flame pot da un hit, prin altă Dragoste din tei, dar parcă a trecut moda.
Hotel FM mi-au plăcut. Aproape că i-am votat.
Zero au fost banali.
Lucia Dumitrescu a avut o piesă bună, dar să fim serioşi. Ceea ce s-a văzut pe scenă a fost atât de amator şi n-a avut nimic din artistul pentru care piesa a fost compusă, iar artistul respectiv a uimit mai ales prin ceea ce făcea pe scenă.
Paula Seling a fost extraordinară cu a doua piesă. Dar ce e cu Kamara? A stricat totul.
Lulu and The Puppets nu au fost banali, dar au fost pe lângă.
Anda Adam a avut ceva show. Piesa nu a fost rea. Dar din nou Sean Paul? S-a dus moda, dacă a fost vreodată la modă.
Tina mi-a plăcut în 2009. În 2010 mi-a plăcut mai puţin, dar tot mi-a plăcut. Dar tot nu e de mers la Eurovision.
Alexa e drăguţă.
Cătălin Josan a ieşit cu fetele la agăţat. Şi a agăţat ceva. Un moment a la Adam Lambert.

În rest, vroiam să zic câte ceva de jurii, dar mă abţin.

Felicitări Paulei Seling şi cam atât. Ştim că are talent, voce. Ar putea face un moment bun la Oslo şi chiar de nu, cam ea merita să meargă acolo, mai ales că a fost şi votată de cine a vrut şi a putut.

Citeşte şi
Norvegia a câştigat Eurovision-ul, România s-a clasat pe 19
Romanian Music Awards 2009 – nominalizările şi opinie propie din perspectivă gay
Vedete gay din Romania? … doar vise sau …

0 comentarii on "Eurovision 2010 a fost. Eu nu am votat pe nimeni. Românii au ales pe Paula Seling şi Ovy"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez