duminică, 17 mai 2009

Norvegia a câştigat Eurovision-ul, România s-a clasat pe 19

Publicat de FLORIN la 01:07
A fost Eurovision 2009. S-a întâmplat la Moscova, care a găzduit un spectacol de care am putea spune că suntem oarecum “obsedaţi” noi ca naţie. Din punctul meu de vedere a fost o ediţie reuşită. Faţă de prima semifinală, prezentatorii au fost mai buni, iar coafurile din clipul de introducere pentru fiecare ţară au fost cu gust. Dima Bilan, cu un aer gay, a fost perfect pentru introducere. Cât despre participanţi, îmi pare bine că kitch-ul nu prea a reuşit să treacă de semifinală. S-a văzut că toţi interpreţii au voce, la unii s-a văzut şi personalitatea, la alţii s-a văzut buricul.

Câştigător a ieşit Norvegia.



România s-a clasat pe 19. Sunt curios cum va fi primită în ţară Elena, după ce a fost atât de lăudată după semifinală.



Iată câteva impresii dinainte de a cunoaşte câştigătorul:

1. Lituania : draguţ, dar nimic mai mult
2. Israel : sub semifinală, dar o piesă bună
3. Franţa : preferata lui Ionutz
4. Suedia : printre favorite
5. Croaţia : între, uşor plictisitor
6. Portugalia : drăguţă apariţie, nimic extravagant, dar reuşit moment
7. Islanda : pentru mine, lupta pentru trofeu ar fi trebuit să se dea între ea şi Marea Britanie
8. Grecia : gay?, dar nu îmi pasă. Nu mi-a plăcut.
9. Armenia : favorita în semifinală, ceva a lipsit
10. Rusia : sentimente contradictorii, dar ceva a fost
11. Azebaijan : una din kitch-urile ce au trecut de semifinale
12. Bosnia şi Herzegovina : merita un loc printre primii
13. Moldova : a fost plăcut să aud o piesă în limba română
14. Malta : a trecut pe lângă mine, deşi în semifinală a funcţionat
15. Estonia : aş fi curios de versuri
16. Danemarca : cu un aer gay, destul de reuşit
17. Germania : vroiam mai mult Dita Von Teese, dar bine
18. Turcia : acelaţi stil ca şi România, un pic mai bine organizat
19. Albania : uite că am uitat o piesă
20. Norvegia : a trecut pe lângă
21. Ucraina : acelaşi stil ca România, cea mai hot reprezentaţie a serii
22. România : nu a fost ceva care să te dea pe spate, dar a fost ok. Bineînţeles că nu toţi au crezut acelaşi lucru. Ionutz nu a simţit piesa în niciun fel.
23. Marea Britanie : englezii şi-au spălat păcatele din ultimii ani, în top 2 la mine
24. Finlanda : interesant, dar deja încep să o uit
25. Spania : sub medie spun eu.

Voi ce spuneţi de câştigător? Dar de România?

12 comentarii on "Norvegia a câştigat Eurovision-ul, România s-a clasat pe 19"

Ionutz on 17 mai 2009 la 01:13 spunea...

De voie de nevoie am tras şi eu cu urechea la finala asta. Cam ăsta ar fi topul meu:
Franta,
Suedia,
Islanda,
Anglia,
Estonia/Norvegia.

După mine, cu indulgenţă, doar 8 piese au fost sub România. Mai bine ar sta acasă pentru a nu se mai face de râs. Nici Germania nu mi s-a părut să aibă ceva de spus. În concluzie marea majoritate a pieselor au fost mediocre, comerciale şi şterse. :P

Emy on 17 mai 2009 la 01:21 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Emy on 17 mai 2009 la 01:23 spunea...

Deci Ionutz, esti favoritul meu...
FrantaIsrael
Norvegia
Suedia

... sincer nu mi-a placut prestatia Romaniei, dar totusi cred ca meritam mai mult. Moldova a fost chiar groaznica... combinatia de engleza cu romana, HORROR!!!
In rest, toate bune si frumoase... mie mi-a placut de ex-prietena lui Marilyn Manson, pacat ca nu a reusit mai mult...

dubios spunea...

da..fiindca engleza lenei gheorghe a fost super...
eu am vazut-o doar pe elena, in timp ce eram intr-un bar. mi s-a parut cam plicti. chiar credeam ca face ceva diferit in finala. parca in romania a avut o rochie mai interesanta, care se dezmembra sau ceva..
->melodia tipului din norvegia mi se pare monotona si are niste versuri nasoale :D

dubios spunea...

am ascultat si eu repede si pe sarite pe youtube toate melodiile. mie imi placea cipru, dar aparent nu a intrat in finala. poate se facea melodia urata mai la sfarsit, desi parea draguta de tot. cred ca a doua favorita a fost armenia. nu pare cea mai inteligenta melodie(adica nu prea inteleg ce vor ele sa zica acolo|),dar e mai neobisnuita putin :D. nu cred ca am vazut 18 melodii mai "bune" decat asta din romania. groaznica muzica:))

Floryn on 17 mai 2009 la 11:14 spunea...

Cred ca ar trebui sa incepe sa ne obisnuim sa pierdem pe la eurovision. Cel mai rau imi pare ca Turcia si Grecia nu au avut o pozitie mai bune. De Elena ce as putea spune? Se poate mai rau de atat. Eu cred ca nu ar mai trebui sa ne laudam atat si sa ne dam mari si tari pentru ca iata esecul Elenei, si totsui am sperat macar sa o vad in top 10. Topul meu ar fi:
Turcia
Norvegia
Moldova
Suedia
Greica

Anonim spunea...

Cehia (cu Gypsy.cz) ar fi trebuit sa fie in finala. Islanda – fata frumoasa, voce de exceptie, balada care mi-a placut. Azerbaijan – manea. Turcia – execrabil, falsat incontinuu, dans din buric incontinuu. Marea Britanie – copie Leona Lewis, melodie de pus la inmormantari. Estonia – melodia care mi-a placut cel mai mult din concurs. Grecia – ascultat din nou melodia “Stop” al lui Catalin Josan. Franta – am dormit pe timpul melodiei germancei Patricia Kaas. Bosnia – cantec pentru Che. Armenia – un cantec fredonabil, care impresioneaza prin costume, care exprima chiar spiritul initial al Eurovisionului: muzica populara a respectivei tari. Rusia – placut, sentimentala melodie, grafica interesanta. Ucraina – melodie de Purple (:)) Danemarca – the ’90s are back?! Moldova – o melodie de top 5, energica, cantata bine, dansuri rusesti toata ziua. Portugalia – no. 2 in top favorites. O melodie aproape psihedelica, pe care inca o fredonez. Israel – not bad; melodie pentru o cauza. Albania – ca de obicei, albanezii au fost buni si profesionisti; melodie care nu a fost apreciata destul. Croatia – daca nu mi-o amintesc inseamna ca nu a fost mare lucru. Germania – un mexican din California + Dita von Teese: o copie fidela a castigatorului de anul trecut; gay looking guy+a famous person=winner; formula gresita! Suedia – infricosatoare doamna! In plus, a tipat toata melodia. Malta – o nesimtita ca Chiara nu-si are locul acolo. Pentru cei care nu-si amintesc: acum ceva ani, cand a ocupat locul 2 in aceeasi competitie, aceasta a spus ca Romania e o tara inapoiata tehnologic, iar voturile telefonice din Romania au fost fraudate. Lituania – Boring, insa placut. Spania – nimic special. Finlanda – mi-au placut. Singurii la care am dansat.

TOPUL MEU, DECI:
ESTONIA
PORTUGALIA
MOLDOVA

Anonim spunea...

din ce am vazut si eu mi-a placut Grecia!!!
ce inseamna la tine 'cu un aer gay'??

Unknown on 17 mai 2009 la 14:49 spunea...

a castigat cine trebuia.

Raducu spunea...

castigat pe merit ca si anul trecut :)

kiddo on 18 mai 2009 la 03:16 spunea...

wannabegay a scris despre azerbeigean ca ar fi o manea, si despre turci ca ar fi falsat, execrabil si cu mult dans din buric.

Nu e vina turcilor ca tu ai o perceptie negativa despre manele. Asa poti spune si ca ce melodia lui sertab de acum vreo 4 ani e tot manea.
Manelele lor sunt subtile, nu sunt grosolane ca si cele de aici.

Pai daca asta e specificul, asa se face dansul mai la sud si la sud-est...si daca prin asta au reusit sa se impuna an de an la eurovision...?

Cat despre costumele armenilor...nu stiu daca poti face diferenta intre popoarele din jurul caucazului.

Anul acesta sistemul de vot schimbandu-se, eu cred ca au fost mai obiectivi, fara geopolitica si alte grozavii. Si totusi Azerbeigean si Turcia au ocupat 2 locuri in top 5, ceea ce e grozav mai ales prin faptul ca azerii nu prea au diaspora. Maneaua de care zici tu a fost placuta de europeni, deci comentariile noastre mai balcanice decat la sarajevo nu-si au rostul cand rezultatele sunt clare.Cand a contat foarte mult si opinia expertilor din diverse tari. Adica experti, nu d'alde tarky sau rocky sau sparky.

La fel pot spune si eu ca elena de la balkan girls [care a propos, balcanii se termina oficial la valea dunarii] a falsat o groaza, iar despre engleza ei as putea zice multe. Sau despre fratii de peste prut, la fel. Si-au dansat jocul, dar europenilor nu le-a placut hora moldoveneasca. Le-a placut maneaua azerilor si dansul din buric al turcoaicelor.

Ei si-au facut un brand din dansul din buric,din muzica orientala, faceti-va si voi ceva care sa fie apreciat de europeni:) In afara de sarmale si oina [ vezi DEX pentru etimologie]

Unknown on 18 mai 2009 la 12:31 spunea...

sunt multi azeri emigranti. insa motivul succesului l-am explicat si eu pe blog. E vorba de ARASH. E cuoscut in Europa Centrala si Europeana. A primit constant voturi din zona sovietica, iugoslava si toate tarile central-europene plus ceva voturi din Vest si a luat locul acela.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez