vineri, 7 mai 2010

Trailer scurt-metraj gay TotalGay : Tu?

Publicat de FLORIN la 15:09
Dacă acum vreo două săptămâni reacţionam dur la „magnifica” primă internetnovelă gay românească, de data asta iată-mă lăudând un proiect TotalGay, care are legătură tot cu lumea filmului. Îmi place că mesajul începe să fie prezentat şi artistic. Poate e chiar mai funcţionabil.

Dincolo de cât de bun va fi sau nu filmul ‚Tu?’ , cel puţin arată profesionist, iar mai mult de atât trailerul chiar e promiţător. Mai multe detalii nu se cunosc, dar le aşteptăm cu interes.

Trailerul.

3 comentarii on "Trailer scurt-metraj gay TotalGay : Tu?"

Andrei on 8 mai 2010 la 19:44 spunea...

Mai bine lauda echipa din Arad. Psi a finantat doar proiectul. Este meritul lor. Si da, nu se compara cu "telenovela respectiva", aici au lucrat aproximativ 20 de oameni profesionionisti, cam 95% gay. :)

Am vazut filmul pentru ca am pus umarul. Sunt convins ca o sa-ti placa~!

Andrei

FLORIN on 10 mai 2010 la 14:15 spunea...

aştept să îl văd când va apărea.

elenaiulia84@yahoo.com on 15 septembrie 2010 la 20:53 spunea...

Mi se pare interesant !

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez