miercuri, 10 februarie 2010

Top 3 videoclipuri Ivri Lider

Publicat de FLORIN la 14:42

Pentru cei care cunosc muzica lui Ivri Lider aceasta este perioada cea mai potrivită pentru nişte reascultări repetate. Pentru cei care nu cunosc muzica lui Ivri Lider aceasta este o perioadă numai bună de descoperit.

Iată un top 3 Ivri Lider.

1. Jeese



2. The Man i Love



3. I kissed a girl



De notat că Ivri Lider are mult mai multe videoclipuri interesante. Din păcate piesele nu sunt în engleză.

Poză

Citeşte şi
Ivri Lider – începutul
Cine e Ivri Lider?
Top 10 piese de dragoste

4 comentarii on "Top 3 videoclipuri Ivri Lider"

octavian on 10 februarie 2010 la 21:56 spunea...

mie mai imi plac foarte foarte tare 'Nissim' (Miracole) si 'Ha-Anashim Ha-Khadashim' ('Oamenii noi'). si unul din cele mai emotionante momente din 2009 a fost cand l-am intervievat. Vocea lui vorbita este la fel de frumoasa ca vocea cantata 8->

FLORIN on 10 februarie 2010 la 22:34 spunea...

multă lume te invidiază. am citit interviul. Felicitări pentru el.

Anonim spunea...

tipul seamana leit cu Tudor K. al nostru. nu-i asa Tudor ca seamana cu tine sau numai mie mi se pare???? :P

octavian on 11 februarie 2010 la 19:57 spunea...

Ioi mi-am mai amintit chiar azi pe baza de shuffle de 'Be-Yom Shemesh Yafe' (Intr-o zi insorita & frumoasa) http://www.youtube.com/watch?v=IN1ZHFTJbBE :-)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez