duminică, 17 ianuarie 2010

Seara Globurilor de Aur. Azi vom afla care sunt câştigătorii din 2010

Publicat de FLORIN la 14:05

Au mai rămas mai puţin de 10 ore până la ediţia din acest an al unuia din cele mai importante evenimente cinematografice : Golden Globes 2010. Toată lumea discută despre favoriţi, face predicţii. Ei bine, nu mai este mult până vom afla cine a avut dreptate.

Până acum, din filmele nominalizate am văzut:
Inglourious Basterds – am spus deja mult prea multe despre el
(500) Days of Summer – o dezamăgire pentru mine. Mult sub aşteptări. Cu siguranţă însă ceva diferit.
It’s complicated – o comedie la care, atât eu, cât şi Ionutz, am râs ( mai mai) fără oprire. Subiectul e din nou diferit. A pierdut puţin la final, dar categoric merită văzut. 4,625
Julie & Julia – după mine puţin mai bun decât It’s complicated.
The Hangover – mai mult decât amuzant. 4
A serious man – un film la care în final te întrebi de ce ai râs, când totul e atât de dramă.
The Blind Side – Sandra Bullock face cel mai bun rol al său.
The Proposal – o comedie romantică clasică care încă funcţionează.
District 9 – Sf-ul anului 2009
Up – animaţia anului 2009 ( şi una din cele mai bune dintotdeauna – cred că e în top 3)
Into The Storm – bun şi acesta.
Prayers for Bobby – foarte foarte bun.

Ceea ce mă bucur e că anul acesta, comunitatea gay are de unde să îşi aleagă favoriţii. Există filme nominalizate precum A single man, Precious sau Prayers for Bobby – producţii în care sunt implicate persoane gay sau care au în centrul personaje gay.

Pe categorie, din ce am citit, aş spune că:
Cel mai bun film dramă va fi ori Precious ori Up in the air, dar mai ales The Hurt Locker.
Cel mai bun film comedie – Julie & Julia. Dacă nu, accept şi It’s complicated.
Cel mai bun actor rol principal într-o dramă – eu vrea Colin Firth, dar mi-e frică de Jeff Bridges.
Cel mai bun actor rol principal comedie sau muzical – gay-related Sherlock Holmes ar fi. Singurul care l-am văzut e Michael Stuhlbarg pentru A serious man.
Cea mai bună actriţă rol principal dramă : Sandra Bullock pentru The Blind Side.
Cea mai buna actriţă rol principal comedie : Meryl Streep pentru Julie and Julia. Merge şi pentru It’s complicated.
Actor în rol secundar : Christoph Waltz pentru Inglourious Basterds.
Actriţă rol secundar : Julianne Moore pentru A single man. Dacă nu Vera Farmiga ar fi o bucurie.
Regizor : habar nu am. Merg pe Kathryn Bigelow.
Scenariu : Up in the air sau The Hurt Locker.
Film străin : Das weisse Band - Eine deutsche Kindergeschichte sau Un prophete. Am văzut trailer-ul la La Nana şi mi se pare tare interesant.
Film animaţie : Up.

Şi mă opresc aici, fiindcă în rest sunt mai neinformat.

Printre prezentatori se vor număra Amy Adams, Christina Aguilera, Jennifer Aniston, Kristen Bell, Halle Berry, Josh Brolin, Gerard Butler, Cher, Chace Crawford, Robert De Niro, Cameron Diaz, Leonardo DiCaprio, Colin Farrell, Harrison Ford, Jodie Foster, Matthew Fox, Jennifer Garner, Mel Gibson, Lauren Graham, Tom Hanks, Neil Patrick Harris, Sally Hawkins, Kate Hudson, Felicity Huffman, Samuel L. Jackson, Nicole Kidman, Jane Krakowski, Ashton Kutcher, Taylor Lautner, Sophia Loren, Paul McCartney, Helen Mirren, Jim Parsons, Amy Poehler, Julia Roberts, Mickey Rourke, Zoe Saldana, Arnold Schwarzenegger, Kiefer Sutherland, Sofia Vergara, Olivia Wilde, Kate Winslet, Reese Witherspoon, Sam Worthington şi Justin Bartha, Bradley Cooper şi Ed Helms ( din The Hangover). Cred că fiecare are favoriţi în lista de mai sus.

Voi pe cine aţi paria?

7 comentarii on "Seara Globurilor de Aur. Azi vom afla care sunt câştigătorii din 2010"

Iris spunea...

Exact la intrebare nu pot raspunde pt ca nici eu nu le-am vazut pe toate.
In plus am vazut Cloudy (care mi-a placut),Hurt locker si Young Victoria (care mi-ar fi placut daca ar fi fost mai mult istoric, nici biografic nu e, la un punct povestea de dragoste acaparand filmul, acesta a fost momentul in care am dat semne de plictiseala), dar nu A Serios man.

Oricum dintre toate filmul preferatul este Hurt Locker, a fost exact un film pe gustul meu, urmate de Up si Julia&Julie si as prefera sa castige.Colin Firth imi place in general,; Morgan Freeman mi se pare ca e mereu liniar indiferent de genul de film in care joaca in sensul ca nu vine cu nimic deci nu il vad castigator. Christoph Walz m-a facut sa nu il observ pe Brad Pitt in film deci si-ar merita premiul. Deci lista e cam ca a ta, nu stiu cine ar putea fi cel mai bun actor in rol de comedie dar nu cred ca va castiga Daniel Day Lewis sau Joseph Gordon-Levitt

:) Ce mai vreau neaparat sa vad :An education si A single man.

FLORIN on 17 ianuarie 2010 la 20:59 spunea...

eu mi-am propus anul acesta să văd cam toate filmele nominalizate ( ştiu, poate e prea mult, dar ... :)) ). însă, vreau neapărat să văd A single man. dar nu cred că se va arăta prea curând nici în cinematografe, nici prin alte părţi.

A serious man l-a adormit şi pe Ionutz. mie mi s-a părut mai ales faza de final genială.

cât despre Cloudy şi The Hurt Locker, am ceva aşteptări de la ele, mai ales de la al doilea.

eu vreau neapărat să câştige Meryl Streep ( nu numai Globul, dar şi Oscar-ul). A venit momentul pentru al treilea. :D

Iris spunea...

:P oricum e bun planul tau, mie mi se pare mereu ca nu vad suficiente filme.

Pana sa apara A Single Man, am cartea in format audio book :))sa o si ascult acum.... intre timp ma bucur de coloana sonora care imi place f mult.

wannabegay on 17 ianuarie 2010 la 22:35 spunea...

Am publicat si eu pe blog la mine lista cu favoritii mei, care pe alocuri difera de a ta. De exemplu, eu cred ca cele 5 minute ale lui J. Moore in A single man nu ii vor aduce premiul. In scrimb despre Mo'Nique (Precious) se vorbeste intens ca despre o castigatoare.

FLORIN on 17 ianuarie 2010 la 23:49 spunea...

@ iris: ai un link pentru a single man? :D

Iris spunea...

Link daca tolerezi accentul naratorului

FLORIN on 18 ianuarie 2010 la 15:54 spunea...

mulţumesc. :) nu cred că mă va deranja.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez