vineri, 22 ianuarie 2010

Mircea Solcanu interviu la Happy Hour

Publicat de FLORIN la 13:57
Pe lângă povestea Cristinei, ieri la Happy Hour, Cătălin Măruţă i-a luat un interviu şi lui Mircea Solcanu. A vorbit cu acesta despre viaţa sa, de la experienţele sale privind propia sexualitate, până la cel mai recent număr din Spy.

În prima parte, Mircea Solcanu vorbeşte despre cum şi-a descoperit homosexualitatea, despre cum a experimentat negarea şi cum a ajuns să se accepte.


În a doua parte, Mircea Solcanu ne spune că mama şi sora sa au aflat de la televizor despre faptul că e gay.


Mai jos şi a treia parte.



Eu felicit emisiunea Happy Hour. Cred că a trecut destul de mult timp de când nu s-a mai discutat astfel despre homosexualitatea la televizor.

11 comentarii on "Mircea Solcanu interviu la Happy Hour"

adevaratul on 22 ianuarie 2010 la 16:27 spunea...

si mie mi s-a parut extrem de decent discursul amandorura. Nu ma asteptam :)

Anonim spunea...

foare tare...esti tare mircea...te pup:*:*:**:

Anonim spunea...

foarte interesant tot ce ai spus...esti tare:)

Flory spunea...

Si mie mi-a placut f mult cum a vorbit Mircea si mi se pare un om extraordinar si mult mai placut ochiului decat 3 sferturi dintre barbatii macho de la noi.

CM on 25 ianuarie 2010 la 13:08 spunea...

Curajos barbat, Mircea Solcanu!
As fi preferat sa nu fie asa de improvizat interviul( evita potopul de " stii" poate unele raspunsuri ar fi putut fi mai substantiale )
Si asa, e admirabil curajul sau.

iris spunea...

pentru ca eu nu ma uit de obicei la tv, e prima data cand il vad pe mircea solcanu, mi s-a parut destul de emotionat nu e usor sa te expui astfel.

nu stu insa cat a reusit sa se faca inteles de cei din partea cealalta a sticlei ; cum ai spus si tu tonul emisiunii trebuie felicitat.

Anonim spunea...

E de inteles! Si noua ni s-ar fi putut intampla... il felicit ptr tot ce a spus...nu am cunoscut pana acum adevarata lui ”fata”. Doamne Doamne sa-i ajute sa-si gaseasca partenerul mult dorit...

CM on 1 februarie 2010 la 09:58 spunea...

Anonim, Doamne doamne nu ajuta in cazuri de astea( intreaba preotul daca nu ma crezi pe mine)...

Anonim spunea...

cred ca este f greu sa fi gay in rom,cred ca sunt vazuti si judecati ca naiba.am un copil de 7 ani si o fetita de 2 ani.............si daca mi-ar spune asa ceva m-ar durea groaznic......as simti ca undeva am clacat in educatia lor,dar probabil ca as accepta pana la urma,doar sunt copii mei? nu?
mare curaj ai avut draga,felicitari!

Anonim spunea...

bravo Mircea...sa fi fericit..pup

Irina spunea...

Foarte tare...se vede ca esti un om superb Mircea :)
Imi pare rau ca majoritatea persoanelor nu inteleg chestia asta cu orientatia ...cum n-ai fi tot esti om ,nu?

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez