luni, 7 decembrie 2009

Părerea mea

Publicat de Ionutz la 18:09
Cred că alegătorii lui Băsescu se împart în două categorii clare : celor care rânjesc la Băsescu când spune „păsărică” şi face hohoho şi cei care nu au putut vedea răul imens pe care îl reprezintă Traian Băsescu în ciuda inteligenţei lor. Nu înţeleg cum v-aţi lăsat înşelaţi de omul ăsta. Poate îmi răspundeţi şi mie, cei care l-aţi votat. În rest sunt sătul.

10 comentarii on "Părerea mea"

Stoicescu A. on 7 decembrie 2009 la 20:40 spunea...

Probabil ca faceau bine urmatorii: Ion Iliescu, Adrian Nastase, Dinu Patriciu, Sorin Ovidiu Vantu, Dan Voiculescu, Viorel Hrebenciuc, etc.

Prefer un presedinte care conduce decat un presedinte condus de altii, un prost (prostanac e prea frumos spus, a demonstrat-o la dezbatere prin gafele facute)

Insa, e parerea ta! Asta e, acum asta e parerea mea !

FLORIN on 7 decembrie 2009 la 21:00 spunea...

aş vrea să ştiu dacă există vreun aspect la Băsescu care te-a pus pe gânduri vreodată?

Chris spunea...

In primul tur am votat cu Antonescu fara sa ezit. In turul 2 am fost pus intr-o situatie foarte dificila de catre liderii PNL. Parintii mei sunt liberali cu acte, am crescut in doctrina liberala desi eu nu sunt intris in PNL. Cand PNL a hotarat sa mearga cu PSD-ul mi sa parut impotriva firii, dar am asteptat o reactie unanima din partea conducerii PNL dar inafara de Orban si Antonescu nu am vazut pe nimeni sa aiba o parere clara. Joi seara totul a fost clar, Geoana a fost foarte slab, incapabil sa gandesca singur, fals, incercand sa vada idei de dreapta din partea stanga. Asa ca duminica am pus stampila pe Basescu fara nici un regret. Si foarte multi liberali au votat ca mine!

Unknown on 7 decembrie 2009 la 23:52 spunea...

Faptul ca Basescu a castigat singur impotriva tuturor spune ceva. Poporul vrea Basescu inclusiv cei plecati in strainatate ca si mine si care se presupune am vazut un pic mai multa democratie decat cea mioritica.
Basescu este presedintele perfect pentru Romania. Este si omul care isi recunoaste fara ezitare greselile, omul care spune lucrurilor pe fata chit ca e agresiv gen tiganca imputita fie ca e vorba de manipularile gen Vantu&Voiculescu
Nu-l mai criticati aiurea doar pentru ca are si opozanti aprigi. De Paler chiar nu imi pasa Dumnezeu sa-l ierte.

CM on 8 decembrie 2009 la 08:24 spunea...

Robert, as avea cateva observatii la textul tau.
"poporul vrea Basescu" iti dai seama ca e o exagerare. Uitandu-ne la prezenta la vot si la procentul celor care l-au votat si folosind o matematica simpla aflam ca cel mult 30% din populatia cu drept de vot au declarat ca il vor pe Basescu, cam 30% ca nu il vor, iar restu au tacut.Pentru mine propozitia in cauza e o manipulare.
Se presupune, zici tu , ca cei plecati afara au vazut mai multa democratie decat noi cei care traim aici.Numai ca voi, acolo pe unde oti fi nu prea sunteti integrati in democratiile respective. Le observati asa ca si noi, dar nu votati efectiv . Ma insel? Perspectiva voastra asupra realitatii din Spania, sa zicem , e usor "dinafara" . Nu e ca si cum ati fi stat acolo de 20 de ani si ati fi candidat la vreun post de consilier local...Dealtfel democratia se poate observa si citind si nu exista studii care sa spuna care dintre noi doi citeste mai mult.
Si mai e ceva. Perspectiva voastra , de la distanta, e diferita . Sa explic. Pentru tine, agresivitatea presedintelui e amuzanta ( pentru ca o vezi de pe malurile Tamisei ). Pe tine nu te derajeaza direct faptul ca acest presedinte nu se mai intelege cu nimeni din politica romaneasca. Guvernul de la care astepti tu eficienta functioneaza bine mersi acolo in Londra chiar daca la Bucuresti din cauza caracterului "special" al presedintelui nu se va putea face un guvern. Toate astea te fac pe tine sa fii relaxat in ce priveste " micile defecte " ale acestui presedinte . Noi insa suntem ingrijorati.
Si inca ceva ,nu ajunge sa iti recunosti greselile, mai trebuie sa si incerci sa le repari sau sa te schimbi, sa le eviti a doua oara. Si la faza asta, nu stiu,zau!

CM on 8 decembrie 2009 la 08:58 spunea...

Chris, am cateva nelamuriri in ce priveste pozitia ta.
Spui ca in primul tur ai votat Antonescu " fara ezitari" . Cu alte cuvinte aveai incredere in deciziile lui, ii incredintai puterea votului tau. Dupa doua saptamani omul pe care l-ai fi pus sa decida in numele tau timp de 5 ani a luat o decizie. A prezentat-o cinstit ( cum n-a mai facut nimeni de cand urmaresc eu politica in Romania). Mai mult, a propus un proiect cinstit in care tu si parintii tai ( liberali din tata in fiu) ati fi putut citi note liberale.
Ce anume te-a facut sa iti schimbi optiunea?
Prezenta PSD ului in constructie n-avea cum sa fie motivul pentru ca liberalii s-au mai bucurat in timp de sustinerea lui Iliescu& Geoana si n-a protestat nimeni.
Slabiciunea lui Geoana evidenta? Pai asa slab omul a reusit sa conduca PSD ul ( un viespar) . Liberalii au fost aliati cu un om puternic( Basescu) si au avut mult de pierdut( procente, membri )asa ca alianta cu unul mai slab promitea lucruri bune...

FLORIN on 8 decembrie 2009 la 12:27 spunea...

Cu ce viziuni liberale aţi rămas după 5 ani cu el în fruntea României? am impresia că multe persoane au votat împotriva la fantome.

Chris spunea...

@CM eu nu cred intr-un om, cred intr-o ideologie, iar in primul tur declaratiile lui Antonescu au fost perfect liberale. In al 2-lea tur Antonescu s-a rotit cu 180grade si singura conditie pe care au puso cand au facut coalitia cu PSD-ul a fost in legatura cu premierul, nu au introdus nici o promisiune electorala a lui Antonescu printre cele a lui Geoana. Ce era sa fac, sa urmez turma sau gandesc singur?

CM on 9 decembrie 2009 la 08:20 spunea...

Poate ca ma insala pe mine memoria, dar nu au aparut intre promisiunile lui Geoana dupa coalizarea cu Antonescu ideea pastrarii cotei unice de impozitare? I-am auzit pe amnadoi declarand fara echivoc intentia de a echilibra intre ele cele doua tendinte in programul de guvernare. Oare am visat eu?

Unknown on 14 decembrie 2009 la 00:46 spunea...

@CM Poporul roman are dreptul de a vota . Daca nu isi exercita dreptul este o alta problema insa sintagma "poporul vrea Basescu" e corecta pentru ca atatia au fost interesati de soarta Romaniei. Iar majoritatea celor care au fost interesati au votat Base.
Eu sunt integrat pe malurile Tamisei deoarece votez in cadrul sistemului britanic. Nu vorbi in necunostinta de cauza:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez