luni, 28 decembrie 2009

Nouă scenă din A single man

Publicat de FLORIN la 08:10
Cred că deja v-am obişnuit cu A single man. Filmul gay al anului 2009, asta înainte să îl vedem, nu se bucură de un succes foarte mare la box office până în acest moment. Strategia de marketing, după cum v-am mai spus, pare identică cu cea a lui Milk. Se aşteaptă premii. Şi ele nu vor întârzia.

Deja premiat la Festivalul de la Veneţia şi cu 3 nominalizări la Globurile de Aur 2009, filmul A single man întârzie să îşi anunţe data de lansare în România. De un lucru însă nu ne îndoim. Colin Firth chiar face un rol foarte bun. Se poate vedea din această nouă scenă apărută pe Internet, unde acesta este total diferit de ce am văzut eu până acum.

1 comentarii on "Nouă scenă din A single man"

wannabegay on 28 decembrie 2009 la 22:23 spunea...

am vazut filmul si acest carlos este SUPEEEERB!!! am scris si eu la mine pe blog despre film. mi-a placut mult.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez