duminică, 14 iunie 2009

La mulţi ani pentru Boy George

Publicat de FLORIN la 22:05
Azi, Boy George împlineşte 48 de ani. Independent de evenimentele din ultima perioadă şi de faptul că mai nou acesta arată un interes pentru femei, Boy George este un icon gay şi o legendă a muzicii. Cu toate astea, nu e unul din marii favoriţi ai noi generaţii. La rândul meu, recunosc că nu sunt un mare cunoscător Boy George.

Am câteva piese cunoscute. Favoritele mele sunt Do you realy want to hurt me şi Yes we can. Favoritele lui Ionutz: The crying game şi Do you really want to hurt me. Favorita voastră ?

5 comentarii on "La mulţi ani pentru Boy George"

Anonim spunea...

Mie imi plac toate cantecele lui Boy George si Culture Club. Aveam casete, apoi CD-uri. Are o voce deosebita! :)

Ionutz on 15 iunie 2009 la 20:53 spunea...

asa cum spunea si Florin aceasta este melodia mea preferata de la Boy George!pe langa mesaj si desigur vocea de exceptie, as spune ca videoclipul este unul reusit. In tinerete Boy George arata foarte bine! Daca as fi avut cu vreo 25 de ani mai mult si m-as fi invartit in cercurile sale poate ca as fi facut o exceptie in ceea ce priveste barbatii care poarta machiaj :P
Totusi in ultima perioada Boy George si-a pierdut, din pacate, din magie...

Anonim spunea...

Da, Ionutz, asa zic si eu, as fi facut o exceptie desigur, in anii 80 cel putin, Boy George era frumos! The crying game e o piesa superba, dar si vocea lui e superba!! Cat as fi vrut sa vin la Brasov cand a cantat la cerb in '94! aveam 16 ani atunci....

Ionutz on 15 iunie 2009 la 21:18 spunea...

Anonim,eu ce sa mai zic, aveam 9 ani :D macar am fost contemporan cu Freddie 6 ani din viata :p
singura mea sansa de a participa la un concert al unui cantaret gay pe care il ador ramane Renato.
P.S.: ce parere ai de piesele mele? na ca imi fac publicitate la articolul lui Florin ;))

Anonim spunea...

de la Renato la heavy, cu trash si black, death metal e cale luuuunga

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez